Gå til innhold

Hvilken side av sengen ligger dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig innsett at jeg konsekvent velger å ligge lengst fra døren og nærmest vinduet etter jeg fikk mann i senga! Hvor ligger dere hen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her... uansett hvor vi er, det har jeg ikke tenkt på før! sprøtt!

Skrevet

samme som deg... lengst bort fra døren, og nærmest vinduet ;-)

Skrevet

samme her!:) hehe vittig:-D

Skrevet

Motsatt -. liker å ligge lengst unna vindu, mest fordi jeg er en frysepinn :)

Skrevet

Lengst fra vinduet, men det blir stort sett på høgre side når vi ligger borte og det er det hjemme og

Skrevet

Lengst borte fra døren og nærmest vinduet her også. barnesengen står ved siden av min seng =) vi sover slik enten vi er hjemme eller borte. kanskje det er noe sånn at mannen skal beskytte mot innbruddstyver eller noe? tviler på det kommer noe mordere inn vinduet her, siden vi bor i 13. etasje =)

Skrevet

Hehe samme her også. Jeg ligger til høyre, nærmest vinduet og lengst fra døra. Min mann er så redd for trekk (hihihi) mens jeg elsker frisk luft.

Skrevet

nærmest døren og vekk fra vinduet

Skrevet

Legger meg lengst inn i rommet:o) Har ligget sammen slik i 5 år nå. Liker at han ligger ytterst, passer på meg:o) Selv om han sover tyngre enn meg..hadde sikkert våknet først om det hadde skjedd noe, tihi!!

Skrevet

nærmest døra... å lengst vekk fra vinduet! Men har nesten akkurat byttet!

Skrevet

jeg har alltid ligget vekk fra døren, feler veldig og sier alltid til gubben at nå tar de deg først skulle det komme noen;) hehe syke tamker;) men nå legger jeg ytterst i sengen, så jeg slipper å hoppe over sambo hele tiden, er mye våken å tisser en del om nettene, men etter graviditeten er det rett over på den andre siden;)

Skrevet

sover best når jeg har veggen nært meg så vi har plassert senga inntil veggen (lengst bort fra vinduet). Så på den andre siden har jeg sambo som holder rundt meg:) tror det er noe psykisk at jeg er redd for å dette ut av senga eller noe... hihi...

Skrevet

Nærmest døra etter at vi fikk barn... Da stod sprinkelsenga mellom døra og senga, så det ble mest naturlig slik. LIker egentlig å ligge nærmest vinduet, men det har det blitt en slutt på.

Skrevet

Tror ikke dør og vindu har noe å si for meg, slik som alle over her har skrevet om. Men jeg ligger alltid på venstre side.

Skrevet

ligger alltid på høyre side, slik at sambo ligger på MIN høyre side=) (forstå det den som kan, hehe)

Skrevet

Jeg ligger også lengst vekk fra døra! Selv om det betyr å ligge nærmest vinduet, og jeg hater trekk. Snålt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...