ellesant Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har plutselig innsett at jeg konsekvent velger å ligge lengst fra døren og nærmest vinduet etter jeg fikk mann i senga! Hvor ligger dere hen?
mrss83 Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 samme her... uansett hvor vi er, det har jeg ikke tenkt på før! sprøtt!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 samme som deg... lengst bort fra døren, og nærmest vinduet ;-)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 samme her! hehe vittig:-D
TussiLussi Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Motsatt -. liker å ligge lengst unna vindu, mest fordi jeg er en frysepinn
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Lengst fra vinduet, men det blir stort sett på høgre side når vi ligger borte og det er det hjemme og
Gjest Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Lengst borte fra døren og nærmest vinduet her også. barnesengen står ved siden av min seng =) vi sover slik enten vi er hjemme eller borte. kanskje det er noe sånn at mannen skal beskytte mot innbruddstyver eller noe? tviler på det kommer noe mordere inn vinduet her, siden vi bor i 13. etasje =)
Vårunge08 Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Hehe samme her også. Jeg ligger til høyre, nærmest vinduet og lengst fra døra. Min mann er så redd for trekk (hihihi) mens jeg elsker frisk luft.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 nærmest døren og vekk fra vinduet
Axus' girlfriend Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Legger meg lengst inn i rommet:o) Har ligget sammen slik i 5 år nå. Liker at han ligger ytterst, passer på meg:o) Selv om han sover tyngre enn meg..hadde sikkert våknet først om det hadde skjedd noe, tihi!!
strekkmerketrollet Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 nærmest døra... å lengst vekk fra vinduet! Men har nesten akkurat byttet!
Mamma til snart 4 Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 jeg har alltid ligget vekk fra døren, feler veldig og sier alltid til gubben at nå tar de deg først skulle det komme noen;) hehe syke tamker;) men nå legger jeg ytterst i sengen, så jeg slipper å hoppe over sambo hele tiden, er mye våken å tisser en del om nettene, men etter graviditeten er det rett over på den andre siden;)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 sover best når jeg har veggen nært meg så vi har plassert senga inntil veggen (lengst bort fra vinduet). Så på den andre siden har jeg sambo som holder rundt meg:) tror det er noe psykisk at jeg er redd for å dette ut av senga eller noe... hihi...
Gjest Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 Nærmest døra etter at vi fikk barn... Da stod sprinkelsenga mellom døra og senga, så det ble mest naturlig slik. LIker egentlig å ligge nærmest vinduet, men det har det blitt en slutt på.
velsignet med to Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 Tror ikke dør og vindu har noe å si for meg, slik som alle over her har skrevet om. Men jeg ligger alltid på venstre side.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. september 2007 #17 Skrevet 1. september 2007 ligger alltid på høyre side, slik at sambo ligger på MIN høyre side=) (forstå det den som kan, hehe)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #18 Skrevet 1. september 2007 Jeg ligger også lengst vekk fra døra! Selv om det betyr å ligge nærmest vinduet, og jeg hater trekk. Snålt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå