Gå til innhold

huff,den vekta altså!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

oh my, har lagt på meg to kilo på to uker.. er i uke 35+5... hvordan skal dette ende???? vet jo at bebisen vokser å legger på seg, og kjempe glad for det! men alikevell.. de skal jo av igjen!!har lagt på meg 13 kg til nå.. og på toppen av det hele spiser jeg faktisk mye mindre pga plassen... sukk.... lurer på hva lege/jordmor sier neste gang gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaaaa åsså???

jeg er 34+1 og lagt på meg 15 til nå... og det var på forrige sjekk for godt over en uke siden...

Skrevet

Jeg er 36+6 og har lagt på meg 17,4 kg til nå.

Jordmor er fornøyd hun med den økningen, selv om jeg selv ikke er det.

Men jeg er gravid, og jeg skal legge på meg. Så jeg tenker ikke så mye på den vekta jeg:) mesteparten forsvinner når ungen kommer, og når man begynner å amme.

Med litt trim i tillegg, er man nok tilbake der man var sånn ca :)

Skrevet

vel.. jeg hadde ett utgangspunkt på 56 kg, og ved siste sjekk var jeg på 81,7kg!!!!

*grøss*

men det som er så rart er at det ikke vises, de fleste sier til meg at jeg er heldig som ikke har lagt på meg noen annen plass enn på magen.. de skulle bare ha vist;)

men jordmor har ikke reagert noe på det, så jeg er ikke bekymret. er også ung og forhåpentligvis så går det like fort av som til mamma:)

(hun så slank og fin ut etter 1 1/2 mnd..)

Skrevet

men jeg hadde et utgangspunkt på 73 kg så ikke så kjempe førnøyd med 13 kg ekstra.. men er kjempe glad for å være gravid, og krysser fingrene for at de går av igjen litt kjapt;)

Skrevet

jeg veide 58 før jeg ble gravid og er oppe i 77 kg nå , altså 19 kg opp. er 38+4. men jeg gidder ikke bry meg, syns ikke jeg har lagt på meg så mye fett så det får bare være. har vært i lite aktivitet pga bekkenløsning siden uke 10 så har ikke hatt mulighet til å holde meg så mye i form heller... men det skal av igjen altså!

Skrevet

hei=)

killoene kommer jo til å forsvinne fort etter fødselen da.. bare å være flink til å gå turer å trene det=)

er selv i uke 34+4 og har lagt på meg 7,5kg... men kommer vel mer killo etter hvert hehe...

Skrevet

her har det kommet på 11 kg 36+5. JUHU:) Håper å holde meg under 15 kg, men vi får se:)

den vekta kan man ikke kontrollere så mye, det klarer iallefall ikke jeg:)

Skrevet

Har lagt på meg 12 kg til nå og hadde faktisk gått ned 600g de siste 14 dagene(tross for at magen har vokst og jeg har mer vann i kroppen. Men, det er et STORT MEN!!! Jeg hadde 15-17kg for mye fra før,men allikevel så er jeg lykkelig at jeg ikke har gått opp mere for da får jeg hvertfall mest sannsynlig av meg de jeg har lagt på meg under graviditeten så det ikke blir enda mere kg å ta av:)

Skrevet

Jeg var også 73 kg til å begynne med men er er fornøyd selv om jeg har lagt på meg 20 kg. Tror du skal kutte ut å strø salt i såret til oss andre og dropp å vri kniven i rundt........

Skrevet

13 kg når du har 4 uker igjen kan jo ikke sies å være så mye. Når det blir sagt at man legger på seg sånn ca 13-15 kg i snitt.

Jeg har allerede gått opp over 20 kg og har 9 uker igjen - jeg skulle vel ha grunn til å sutre hehe - men orker ikke det. Blir ikke kvitt kiloene på den måten allikavel

Skrevet

Litt enig med deg der anonym... her jeg sitter med mine 27 kilo ekstra:) Blir en aktiv høst det her!

Skrevet

Jeg er 34 +5 og har lagt på meg 13 kg. Hadde normalvekt da jeg ble gravid, men gikk ikke ned i de 3 første mnd slik jeg har gjort før, så jeg er et par kg tyngre enn med de to første. Er litt plaga av BL, så jeg prioriterer ro og nok hvile. Vil heller ha noen kg for mye etter fødselen, enn å være så fryktelig sliten etterpå (det har jeg nemlig vært før, og det var bare pyton). Vi har dessuten mange kalde måneder hvor vi har godt med klær på oss. Tror amminga har tatt det meste av fettoverskuddet før badesesongen starter, og da er BL-plagene mine forhåpentligvis gått over og jeg har fått begynne å trene så smått igjen. Jeg har gitt meg selv et par år å komme tilbake til noenlunde normalvekt/-figur de forrige svangerskapene, og det har vært passelig for meg. Også er jeg så heldig at jeg har en mann som ofte forteller meg hvor fin jeg er. Og selv om jeg ikke er enig, protesterer jeg ikke, bare nyter de gode følelsene jeg får fra og for ham.

Skrevet

Jeg har lagt på meg 12,5 og er 35+2. Men jeg klarte aldri å ta av alt etter forrige som kom i romjula 2005, så henger med 9 kg derfra...

La på meg 22 kg den gang og sikkert 5 av de kom de siste 11 dagene på overtid da jeg fikk mye vann i kroppen på de dagene..

Alt kom egentlig då, vann, kg, strekkmerker og det som verre var :-) men på an igjen he he

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har lagt på meg 14 kg. Merker at kroppen er blitt tyngre. Men jeg var veldig tynn før jeg ble gravid..Vi må jo bare nyte maten og kose oss :o) Er ikke ofte vi opplever å gå gravide..;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...