Gå til innhold

1/2 kg i uka??

Gjest Lenchen J98, J08

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!! Leser at f.o.m uke 18 så er det vanlig å legge på seg 1/2 kg i uka frem til uke 24. Høres ikke det litt mye ut? Jeg la på meg så vannvittig sist jeg var gravid, så er litt redd for å legge på meg like mye nå. Ha lagt på meg 2 kg til nå. Er i uke 18. Hvordan er det med dere andre? Legger dere på dere 1/2 kg i uka i denne perioden?

P.S Ikke meningen å virke hysterisk, men slet skikkelig sist. Veide 90 kg da lillemor ble født, og er kun 163 cm høy. Nå veier jeg 67 kg og føler kun at jeg har lagt på meg på magen foreløpig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har lagt på meg 4 kg. Er i veke 23, og dei to siste kg har komme veldig snart!

Skrevet

Herregud! Jeg har lagt på meg 6 kg og er bare i uke 14. Tror jeg kommer til og slite veldig. Men grunnen er vel kanskje at jeg drev og slanket meg når jeg fant ut at jeg var gravid. Nå spiser jeg normalt igjen. Pluss at jeg sluttet og snuse...

Skrevet

jeg er i uke 15 og har lagt på meg 4 kilo allerede..skrekk og gru..

Skrevet

det stemmer bra på meg ja, begynte ikke å gå opp i vekt før uke 18 selv ( er nå i 22). Magen vokser i lynets hastighet, synes eg ser forskjell hver morgen.....

Skrevet

Er 18+3 og har lagt på meg ca 4 kg til no. Litt skremande å legge på seg 1/2 kg i veka dei neste 6 vekene, men det som kjem det kjem. Må berre prøve å vere flink til å trene etterpå tenkjer eg:)

Skrevet

Jeg er 20+1 og har lagt på meg ca 4 kg tror jeg. Har ikke vekt selv, så jeg veier meg når jeg er på besøk hos folk med vekt, så det blir jo ikke så nøyaktig akkurat... Er litt redd for å legge på meg for mye, men til nå har det gått greit, tror jeg. Blir spennende å se hva de neste ukene bringer!

Skrevet

Jeg har også lagt på meg rundt 4 kilo og er i uke 20 i morgen. Men leste det at det kommer til å balle på seg litt til fremover nå- så stabiliserer det seg litt :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...