Gå til innhold

Hvilken babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe babycall og står egentlig mellom TopCom og SuperNova. Noen som har noen erfaringer med disse? Eventuelt noen andre babycall'er som er bra? Takknemlig for svar!

Vil gjerne ha en som jeg lett kan ta med meg rundt og ikke må være koblet til vegg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Doro BM 35 og er veeeeeldig fornøyd!!

Men på den så må den biten som skal være inne hos barnet så i kontakt hele tiden mens din enehet er trådløs..

Jeg har kjøpt den som har 2 stk håndsett så da kan du bruke det ene motakeren som sender å!!

Men har bare hørt masse godt om topcom å!!

De har de inne på komplett.no

Skrevet

Vi har TopCom og er fornøyd med den, har ikke prøvd andre så jeg kan ikke gi deg noen sammenlikning. Men den funker bra, god lyd slik at man hører forskjell på sutring og skriking bl. annet ;) Babyenheten er lettest å ha kontakt til, men du kan ha batterier i den også. Foreldreenheten er det oppladbart batteri i, og det varer lenge før det lader ut.

Skrevet

Vi har supernova er er knall fornøyd!Den har alt... måler temperaturen hos bebi, sier ifra på din call når det er lite batteri på bebicall.masse funksjoner på den!!

Skrevet

Prøvde først TopCom, men var ikke fornøyd. Jeg følte jeg ikke kunne stole på den. Ga ikke utslag når lillegutt gråt, bare ved skrik. I tillegg skurret den veldig. Prøvde å stille inn på følsomheten, men til ingen nytte. Vi har nå SuperNova og er kjempe fornøyd.

Skrevet

hmm, sikker på at det ikke var noe feil med TopCom'en deres? Når vi skrur opp følsomheten på maks på vår, så står den og sender hele tiden omtrent, tar nesten inn pusten hans. Og den skurrer ikke. Er av og til man tydeligvis tar inn andre sendere i området, men da er det jo bare å bytte kanal :) Og tar inn andre sendere kan jo alle mottakere gjøre, så det er ikke merke-bestemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...