Gå til innhold

noen tipps??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin nå på onsdag dn 5, å var hos legen på torsdag som var..han sa at hodet til beibien ikke er festet heller, å jeg er førstegangs fødende???? hvorfor har det ikke festet seg?? er d normalt? noen tipps for å starte fødseln??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke alle der hodet fester seg... svigerinnen min fødte nå nettopp, førstegangs. på termin var hodet ikke festet, 2 dager over termin gikk vannet.

Tips for å starte fødselen:

-Kanelte. Bland bringebærbladte eller annen te med en ss kanel og 2 ss sukker

-Sex (mest effektivt!) ligg med beina opp etterpå slik at livmorhalsen blir "badet" i sperm. Orgasme fra din side hjelper også på.

-Varme kluter på puppene eller stimulere brystvortene i 20 min 3 ganger daglig skiller ut hormonet oxytocin

-Massere akupressurpunkter. Du har et punkt 3 fingerbredder ovenfor ankelen på utsiden, og et punkt mellom tommelen og pekefingen - inderst i gropen der

-;Massere putene under foten. er liksom der inngropen midt på foten, ytterst på innsiden av foten er. du finner en "pute" som er litt opphovnet. masser i 10 min på hver fot.

-Spis sterk mat

-Drikk club soda

Skrevet

åh!! dtte skal jeg prøve:) takk for svar;)

Skrevet

sorry, skrev feil. det punktet over ankelen er på INNSIDEN av leggen, 3 fingerbredder over ankelen.

Skrv litt rotete når det kommer til putene under foten... ok skal prøve å forklare... du vet på innsiden av foten så går det liksom litt innover (hvis du ikke er plattfot da... hehe) inni her og litt lenger opp, liksom på siden av foten... og litt bak... nesten bak med helen. der er det punktet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...