Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 har så forbanna vondt i magen. har mageknip OG mensmurringer på en gang. gjør vondt i ryggen og lårene i tillegg... fy faen så synd det er i meg... hehe... =p faen kan ikke bare fødselen starte snart da? hvis jeg må gå sånn i 3,5 uker til så dør jeg på meg... jaja bare 12 dager til termin... kan ikke noen sende meg LITT fødestøv her? blir helt gal ...
jody Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 ************** ******************************* **************************** ***************************** ****************************** ****************************** ********************************* ********************************** *********************************************************** ****************************************************** masse fødestøv.. håpe det hjelper
vilha3 (09.09.07) Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Se her vennen: ************************************** !!! :-) Kan forøvrig trøste deg med at det murrer og durer og røsker og iler her i gården også, har termin samme dag som deg, så vi er nok i rute. :-) Hang in there!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 takk for fødestøvet vilha3 =) ja vi får håpe vi nærmer oss begge to =)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeppers! men jeg må være usannsynlig dårlig i hoderegning, har termin den 11, altså om 10 dager da?? Joboidooo, glad for at jeg ikke skal være nødt til å ta store og viktige avgjørelser etc for tiden, for hodet mitt er såvisst ikke helt med... Begynte forresten med homeopatmed i går, spent på å se hvilken effekt det har... :-)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 hvorfor står det 9.9.07 i nicket ditt når du har termin 11 da? hihihi =) eller surrer du igjen nå<? hehe slapp av jeg surrer like mye som deg jeg... jeg har ihvertfall termn 13 og har 12 dager igjen =) men har menstermin den 6 da... og det er baaare 5 dager til! homeopati ja =) har bra effekt det, min bestemor bruker det og er blitt mye bedre...
vilha3 (09.09.07) Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 hehe, det står 9.9 bare for å gjøre forvirringen total, liksom. :-) Bare jeg som rett og slett ikke har giddet å forandre på det etter ul... latskapen lenge leve. Men 9. er mensterminen min da, og da er det jo plutselig bare 8 dager igjen, gulp! :-) Har ei tante som er homeopat, så her går det stort sett i den sorten hvis det skulle være behov for noe. Brukte det i forb med de andre fødselene også, og har hatt veldig god effekt av det i forb med kolikk og astma. Anbefales! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå