Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ik fikk penger før 12. el noe.. Ville så gjerne sende henne noen klær..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her :)

Så snill du er... blir helt rørt!

Men får ikke til å sende deg pm jeg... Er ingen "knapp" der det står Send melding på profilen din :(

Klem

Skrevet

har du behov for barnetøy, eller til deg selv? :-)klem

Skrevet

Ikke meg selv nei :)

Har ikke ord for hvor snille dere.. Godt at det finnes slike sjeler rundt omkring! Håper jeg en dag kan stille opp sånn som dere gjør og...

HI

Skrevet

du trenger baby/barnetøy?

jeg har ikke så mye av det desverre, jenta vår er bare 6mnd.. så hadde hun vokst utav mye kunne du fått ! tenkte om det var til degselv så kunne jeg sendt noe:-) klem

Skrevet

Er klær til gutten min jeg vil prioritere skjønner du.. Jeg klarer meg med det jeg har :-)

HI

Skrevet

Hvor gammel er gutten din da, og hva trenger du? Og hvilken str er du? Har akkurat ryddet i skapene her hjemme... Enten blir det frelsesarmeen, eller jeg kan sende ei pakke til deg.

Skrevet

Men vet du, "dårlig råd damen", jeg har mange søplesekker med klær, stort sett ubrukte, dersom du har lyst på litt høst tøy til deg selv også?! Kan gå gjennom det i kveld om du forteller hvilken størrelse du er?

Har også masse babytøy, men vet ikke helt hvor gammel gutten din er, for jeg skumleste bare den forrige tråden, og har veldig dårlig hukommelse:p

Og jeg har en hel masse andre ting også, dersom det er noe du trenger, alt fra strykejern til gardiner og sengetøy. (også stort sett ubrukt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...