Motherator Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg og mannen min har snart vært sammen i 10 år. Sexlivet er nå nesten lik 0. En gang i mnd kanskje. Når jeg har lyst "gjør han alt feil" i mitt hodet, og jeg mister lysten. Det skal så utrolig lite til. Vet at feilen er hos meg for jeg har blitt en skikkelig snerpe når det kommer til sex. Hvis jeg drikker alkohol blir det bedre men jeg kan da ikke drikke meg til mot hver gang heller. Noen som har noen råd og gi. Seriøse råd.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 hei, kjenner nok til følelsen ja. en gang i måneden du ..hehe. da er din mann heldig... her i huset har vi kun hatt sex 4 ganger siden i mars, slå den du. Jeg har bare ikke lyst lenger.Føler meg og som et svømmebasseng nedentil, det gjør det liksom ikke noe bedre, og kiloene etter fødsel, har bare økt, desverre.Enig i at alkohol letter det hele, men man kan da ikke drikke hele tiden heller. Så jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre...
Motherator Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Til Anonym 15:32. Godt jeg ikke er alene selv om det er fattig trøst. Hvordan tar mannen din det? Mannen min maser bare mer og mer om sex og jeg forstår han jo, men det gjør heller ikke saken lettere for meg. Jeg har til og med gått så langt at jeg mener han får finne seg ei annen dame og ha sex med. Jeg forstår han jo at han har behov ikke jeg har. Også tror han at det er han som det er noe galt med. At jeg ikke tenner på kroppen hans lenger. Men det er jo ikke slik. Jeg kan ha lyst på sex og fantasere om sex og da er det han jeg tenker på. Men så blir alt så veldig feil.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 hei igjenn du.... jo han maser han og ... hele tiden.. jeg har og sagt at han får finne seg noen å ha sex med, sykt som det er... men får han ikke noe med meg, på evigheter, så finner de seg nok noen å sexe seg med, om du skjønner. Det er ekkelt å tenke på, men hva skal jeg gjøre???Det er ikke noe i veien med han og utstyret hans, for det er i topp stand.. Det re bare at jeg har bare ikke lyst. Sist vi hadde sex, gjorde jeg det bare for at han ville. følte liksom bare at jeg lå der, som et annet vrak... men men...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Heisann, kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg har lyst på sex, men ofte ender det med at lysten forsvinner underveis fordi han ikke gjør ting "riktig". Tror vel egentlig at jeg forventer at han skal lese tankene mine, etter 15 år sammen burde han jo kjenne meg... Nei, jeg får vel prøve å nyte det han gjør og så kommer kanskje lysten etter hvert? Vet ikke helt hva andre råd jeg kan g :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå