Gå til innhold

hvor mye melk drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daglig??

jeg føler jeg muligens drikker for mye....

her går det 1 og 1 halv liter melk dagen...... (bare til meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"drikker" kun den melka som er i mat jeg... ække no fan av å drikke det bart... kanskje én gang i uka blander jeg meg et glass sjokomelk...

Skrevet

Det går på litervis her også... har vært ekstrem i dette svangerskapet! Drikker helst skummamelk, av en eller annen grunn. Men kalisumbehovet øker jo når man er gravid, så jeg tror det skal litt til å få i seg for mye. :-)

Skrevet

ca et glass.... litt lite ja eg vet det.....

Skrevet

Til frokost og kvelds,1-2 glass pr gang. Men noen ganger tar jeg juice istedet.

Skrevet

Drikker ikke melk, har traumatiske minner fra barneskolen når vi fikk melk med klumper og is i... hehe men drikker sjokomelk da. og bruker mye melk i maten. her i huset går det ca 1,5 liter melk om dagen, sambo drikker 2 glass og resten går til matlaging og sjokomelk =)

Skrevet

Jeg bare MÅ ha melk!!! Min dille... Så det blir en del... Går gjerne 1,5 liter om dagen. Minimum 1 liter. Har vi ikke melk i huset blir jeg vill! Bare må ha det når jeg må ha det liksom... :P

Har spurt legen min om det da. Hun sa at så lenge man ikke drikker H-melk, men lettmelk (eller "lettere") så er det ingen fare. Finnes værre ting!

Skrevet

ingenting... eller har litt i tekoppen og i mat da men man får kviser av melkeprodukter også hemmer melk opptak av jern (har lav hb) ... men kald skummet melk til skive me makrell er nam da :D så er ikke heeeelt fanatisk da ...

Skrevet

drikker en del melk men blander med oboy da:) hehe. går kanskje 1 liter her pr dag kun til meg. Sambo drikker melk bart og ellers bruker vi en del i maten...

Iskald sjokomelk er godt=)

Skrevet

nesten ingenting, har en skummet melk i nesten en uke. bruker i mat, te o.l

drikker mye biola!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...