Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Daglig?? jeg føler jeg muligens drikker for mye.... her går det 1 og 1 halv liter melk dagen...... (bare til meg)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 "drikker" kun den melka som er i mat jeg... ække no fan av å drikke det bart... kanskje én gang i uka blander jeg meg et glass sjokomelk...
vilha3 (09.09.07) Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Det går på litervis her også... har vært ekstrem i dette svangerskapet! Drikker helst skummamelk, av en eller annen grunn. Men kalisumbehovet øker jo når man er gravid, så jeg tror det skal litt til å få i seg for mye. :-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 ca et glass.... litt lite ja eg vet det.....
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Til frokost og kvelds,1-2 glass pr gang. Men noen ganger tar jeg juice istedet.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Drikker ikke melk, har traumatiske minner fra barneskolen når vi fikk melk med klumper og is i... hehe men drikker sjokomelk da. og bruker mye melk i maten. her i huset går det ca 1,5 liter melk om dagen, sambo drikker 2 glass og resten går til matlaging og sjokomelk =)
Carta Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Jeg bare MÅ ha melk!!! Min dille... Så det blir en del... Går gjerne 1,5 liter om dagen. Minimum 1 liter. Har vi ikke melk i huset blir jeg vill! Bare må ha det når jeg må ha det liksom... Har spurt legen min om det da. Hun sa at så lenge man ikke drikker H-melk, men lettmelk (eller "lettere") så er det ingen fare. Finnes værre ting!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Her går det fort 1,5 ltr melk om dagen, bare til meg!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 ingenting... eller har litt i tekoppen og i mat da men man får kviser av melkeprodukter også hemmer melk opptak av jern (har lav hb) ... men kald skummet melk til skive me makrell er nam da så er ikke heeeelt fanatisk da ...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 drikker en del melk men blander med oboy da:) hehe. går kanskje 1 liter her pr dag kun til meg. Sambo drikker melk bart og ellers bruker vi en del i maten... Iskald sjokomelk er godt=)
Frukten og To små Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 nesten ingenting, har en skummet melk i nesten en uke. bruker i mat, te o.l drikker mye biola!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå