Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har ikke noe liv for tiden, sorry... Hvilken kategori er DU mest lik? Type 1: Ung mamma fra distriktet. Ingen utdannelse, lav inntekt. Stemmer gjerne Frp . Tv-slave. Spiser middag fra Toro. Faller gjerne for feil menn (gutter) og er naiv i et kjærlighetsforhold. Type 2: Venstreorientert, samfunnsengasjert kvinne med veloverveide meninger. Bor i Oslo, Bergen, Trondheim eller Stavanger. Skriver ikke svar med mindre hun er helt sikker og gjerne har dobbeltgooglet svaret. Liker å være ironisk og litt småfrekk. Selvhøytidelig. Ser ned på type 1 Type 3: Avslappet. Husmortype. Liker å "scrabbe" og lage hjemmeside. God og litt dumsnill. Kommer med råd og vink for å hjelpe andre. Konservativ type. Type 4: Den anonyme. Livredd for at noen skal avsløre hennes sanne jeg og tør ikke stå frem med sine meninger. Liker imidlertid å ha meninger om alle andre, og kan gjerne gå til personangrep bak sitt sanne jeg. Den anonyme kan også være hvem som helst av de andre typene som gjemmer de saftigste uttallelsene bak anonymknappen. Det finnes flere typer- jeg kan ikke flere, men det kan kanskje dere?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Det fins ting som stemmer med meg når det kommer til bla. type 1 og type 2... Men ingen minner om meg, så blir umulig å svare.....
Brava Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hmm, jeg er kanskje mest lik type 2 men jeg er ikke selvhøytidelig. Og ikke alltid like veloverveid heller...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Og HI går under type nummer 4, ser jeg.
Diva Muffin Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Type 1, 2 og 3. Litt av hvert. Jeg har en lei tendens til å falle mellom alle stoler man kan falle mellom. Jeg er ikke fan av Toro, bor ikke i en av landets fire største byer, og er på ingen måte konservativ. Men jeg er fra distriktet, er venstreorientert og har hjemmeside
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 bor i gokk, er ung, skikkelig husmor, frekk som fy, liker ikke toro, å drit i politikk. er av dem som ikek gidder å stemme overhodet, og som har opptil flere hjemmesider, tror på meg selv, og har for mye fritid, da uttalelsen "får du barn, mister du din egen tid". bullshit!! å eg kan ikke fordra sjølgode folk!! å fisk er GODT!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Trodde det var selvsagt at jeg selv går best under type 4.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Mye godt som kommer fra Toro! Tja, er vel selv en godt skolert annie, husmor for tida, godt orientert om det som interresserer meg, ganske tolerant (-men liker å tirre og sette ting på spissen her inne), skikkelig og rolig i det offentlige, temperamentsfull og til tider barnslig privat.... Passer ikke perfekt inn i noen av boksene, mao.
___ Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Mest 2 og litt 3 tror jeg, men ser mer med på kategori 4 enn 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå