Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er tante kommet og dratt for denne gang, hun kom på dag 25 og nå har pp vært stabile rundt 24, 25 i lengre tid, det er nå positivt i alle fall.

Humøret har stabilisert seg igjen etter at tante, ikke overraskende, dukket opp her på søndagen, det er jo alltids et håp om at hun ikke skal komme, men følelsen min var jo ikke oppløftende denne pp. Jeg kan alikevel fortsatt håpe på maibaby!!!! Ny termin er jo i beg av juni og det kan jo slå ut begge veier!

God helg jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du greier å holde motet oppe Agne!

Det fortjener en flott spirepremie snart.

Synd med tanta, denne gangen også... Rart hun aldri kan la oss få være i fred :(

Klem og god helg til deg også

Skrevet

Da har vi samme utgangspunkt for denne syklusen Agne. Jeg fikk også tantebesøk på søndag og det er alltid deilig når hun drar. Jeg følger hakk i hel med dine pp-er. Jeg har kommet til 26.pp nå og like oppsatt på spirejakt nå som før. Tror både jeg om mannen min ønsker å mobilisere litt ekstra denne pp-en. Med pergo og greier må vi jo legge inn litt ekstra innsats.

Masse lykke til i denne pp-en Agne. Måtte det snart bli vår tur nå :-)

klem fra

Skrevet

Masse lykke til Agne:)

Her har tanta også netopp forsvunnet,

så ganske likt i løypa da;)

Kle,

Skifer

Skrevet

Imponerende at du holder humøret oppe. Jeg blir like fortvilet hver gang den hersens tanta kommer. Håper du er heldig denne perioden og får en liten spire nå. Det har du fortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...