Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Der vi trener passer de babyer helt ned til 3 mnd... men er ikke det litt tidlig? Er jo bare snakk om en times tid, og de som passer henter mamma/pappa hvis baby gråter, men alikevel? Mannen min mener vi skal benytte oss av det - gullet er litt over 3 mnd - men jeg vet ikke helt om jeg tør jeg.... har vært innom der, og de som jobber der er veldig hyggelige og virket veldig flinke da.. Noen som har noen meninger?
DiddiDaddi Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jenta mi har vært på barnepassen siden hun var ca 3 mnd, og det gikk kjempefint! De som jobber der virker flinke og erfarne, og de kommer å henter meg hvis det blir mye gråting. Bare tren i vei dere )
Simselimsen Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg har ingen erfaring med det, men jeg lurer også på det samme som deg. Jenta mi er snart 1 år og snart får jeg en gutt....Tror nesten jeg kansje må benytte meg av det tilbudet vist jeg skal få trent noe som helst.....Men vet ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hei. Jeg har jobbet på Espern i barneparken lenge. Den yngste babyen jeg har hatt der var under en mnd, men nå er det satt to mnd aldersgrense. De som jobber der på dagtid nå er nye, så jeg vet ikke hvordan de er men de er helt sikkert flinke. Vet i alle fall at babyene, og de eldre barna, stortrivdes de årene jeg var der og det har helt sikkert ikke forandret seg! Babyene kan jo evt sove mens de er der også, da merker de jo ikke såå mye til det. Men uansett, det er ett godt tilbud og jeg hadde ikke hatt problemer med å levere fra meg egne barn der! De trives med leker og andre barn som regel uansett, så bare tren i vei med god samvittighet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå