Gå til innhold

skolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble så irritert på klassestyrer til gabriel i dag.kun 2 uker tok det før jeg tenner på alle plugger.

fikk med lapp i matskrinet hans at 3 skiver hvar for mye for han å spise og at han hadde brukt 3 kvarter på det her om dagen,men han hadde sagt at mamma hadde sagt han måtte spise opp!!

for det første spørr jeg han HVER morgen hvor mange skiver han vil ha og han sier 3 og hva han vil ha på de.

for det andre har jeg ALDRI sagt han må spise opp,men jeg har sagt at han må spise for han gidder ikke spise hvis han er opptatt med noe.

for det tredje så bruker han ofte iallefall 1 halvtime på en eneste skive her hjemme,så har de fått i ham 3 på 3 kvarter er de jaggu flinke!!!!

ble så sint at jeg skreiv et brev om at det fikk jaggu være måte på hva de skal bry seg om altså!hadde det enda hvert at jeg ikke sendte med han mat.at han sultet,men neida,jeg sender med han for MYE mat!!!!!

lirte av meg at han går på skole men det er fremdeles JEg som bestemmer over ham og de får jaggu slutte å bry seg med ting de ikke har peiling på hvordan ting egentlig er eller har noe som helst med.når jeg var i siget så slengte jeg på at han foresten hadde med mobilen bestandig og de kunne bare VÅGE å diskutere med meg for det har jeg bestemt han skal.

hvet jeg tenner fort men gidder søren ikke ta imot sånt tull altså!jeg har sagt det før og jeg sier det igjen:jeg er nok ikke den enkleste forelderen o barnehagen eller skolen.men det er nå mine unger da!

spurte sønn min om han trodde at jeg ble sint hvis han ikke spiste opp men nei han visste jo jeg ikke blei det.og han har ikke spist opp hver gang heller.men han visste jeg ble stolt når han åt godt sa han....og det er jo en stor forskjell da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, problemet her er vel at poden kanskje brukte dette som unnskyldning for å sitte inne når han egentlig skal ut...? Eller at han TRODDE du ble sint om han ikke spiste opp... Dette burde jo være en enkel sak å oppklare deg, barnet og læreren i mellom?

Når det gjelder mobilen så er det mulig at det er skolens policy å ha den avslått i skoletida? Det du driver med er boikott og skader skolens integritet. Foreldre som deg gjør det slitsomt for lærerne (-noe du sikkert driter i), og gjør det vanskelig for barnet DITT, også. Disrespekten du har for skolen smitter over på ham, noe som kan være med på å gjøre ham til en taper på skolen. Det vil du vel ikke?

Mitt råd: Prøv å styre temeramentet ditt, ha en dialog med læreren (-på et anstendig plan), skån sønnen din for ditt syn på skolen, så skal du se at det ornær seg.

Skrevet

Uvitende og tullete av deg vil jeg si.

Styr sinnet ditt og se hva skolen og lærerne faktisk gjør for sønnen din

og slutt å vær så sutrete og egoistisk!!!!

Skrevet

Hvis du ønsker at sønnen din skal utvikle null respekt for skolen, er du på god vei. Nå tenker jeg mest på det med mobil og eventulle regler skolen har for dette. Anbefaler deg å ringe læreren om slike "filleting" som det med maten, det du skriver på en lapp, kan virke mot sin hensikt, særlig om du er forbannet når du skriver det.

Hilsen en lærer som nok ville valgt å ringe deg angående skolematen, om dette virkelig var et problem.

Skrevet

Det var nå merkelig av en lærer å legge ved en lapp i matboksen hans, da. Han kunne ringt deg. Og du beit på og skrev et sint brev tilbake. Ikke noe lurt i mine øye. Du burde ringt og fortalt ham om situasjonen, i en rolig tone. Og så kunne du samtidig spurt om hvorfor ikke han hadde ringt deg om dette, men kun lagt med en lapp i matboksen. Ikke noe hyggelig for sønnen din heller.

Skrevet

Det at du lar ham ha med mobilen på skolen og presiserer ovenfor læreren at det SKAL han ha får ikke deg til å virke så veldig opptatt av at sønnen din skal følge med i undervisninga.."Samma det bare du får bestemt noe" forteller det meg... Bare sånn til opplysning..Hvis du skrev i samme stil og med like mange utropstegn som her har du sikkert skaffet deg rykte som den hissigste mammaen. Gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...