stoltmammatilenjente Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Tok en cb graviditetstest i dag, og fikk positiv test før kontrollstreken kom til syne! dette må vel bare bety at jeg er gravid? Hadde elt for 2 uker siden. Siden torsdag har jeg testet meg med billige tester, og de alle har vært veldig svake, men nå må det vel være min tur? eller hva jenter???
2prinsemamma Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Grattis! Det va nok din tur nu ja!!!! :)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Gratulerer!!!! Høres ut som du er gravid ja:=) Jeg har fått positiv CB idag jeg også .. 1-2 dager før IKM... Fikk svak pos. QR test også ... Håper bare spiren klamrer seg fast!! Hadde en tidlig SA i juni .. Lykke til med ALT!!!! Klem
gladJenta25 Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Da er du nok gravid kom opp på meg også før kontrollstreken kom til syne gratulerer!!!!
snart-en-liten-spire? Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Ja, her kan det vel ikke være noen tvil Gratulerer så utrolig masse!!!
Lillegull og spiren Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så utrooolig heldig du er:) Kos deg masse med den lille spiren:)og den voksende magen:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå