PlinkiPlonk Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 8 mil fra kalix, der de har fått IKEA. Huset er 2 etasjer, og har 5 soverom. Huset er fullt møbelert, til og med sengklær, barnestoler, senger og kopper og kar. Så nå skal vi selge scootern vi har norge, og kjøpe oss 2 stk i sverige. Nå har vi 3 hus å reise til i feriene, artig:)
PAVEEL Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 så kjekt da:-) høres kos ut:-) skulle ønske jeg hadde det. men men, jeg og nykjæresten og våre til sammen 4 små holder på å kike oss etter hus her vi bor... blir kjekt det og ja!! dyrt å kjøpe hus i sverige da?
nr2eprins Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Gratulere så masse da. Du innviterer vel oss her inne på besøk, slik at vi kan ta litt shopping på ikea?? ))
PlinkiPlonk Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 vi har snart 5 barn tilsammen, så det var jo bra det hadde så mange soverom. Kosta vel en 100.000 for det, sikkert kosta 500.000 her hjemme, vil jeg tro... Ja så nå må dere komme på shopping på IKEA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå