Gå til innhold

Usikker...to tester på 3 dager med svake streker...


Ønskenurk i magen-har født:-D

Anbefalte innlegg

???

Tatt to tester...en torsdag 30.08 på ettermiddagen, svak strek. Tok en på morgenen i dag, lørdag 01.09, og deb var noe tydeligere, men likevel svakere enn jeg hadde forestilt meg...noen som har vært borti det samme???Tatt tester tidligere og, og da har det ikke vært antydning til to streker en gang, så det er annerledes...føler meg gravid og...men er det med den psyken og hva man ønsker og vel;-)hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er en strek, så er det en strek. Uavhengig av stryken på den. Så du kan begynne å glede deg :-)

Den andre streken dukker bare opp om du har noe hcg hormon, og det har du jo ikke om du ikke er gravid. Det kan være greit å ta testen med morgen urin, da er den mer konsentrert etter å ha ligget der siden kvelden før.

Når er din mens termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Har også tatt to tester som var en svak strek nr to på. Dette er barn nr 3, og på testene med de første to var det sterke strek. Men strek er strek - sterk eller svak. Har alle symptom på at der er en liten spire. En uke forsinka mens, sterkere utflod enn vanlig, ømme bryst, murringer i underlivet etc. På mandag bestiller jeg legetime. Berre for å få det bekrefta på skikkelig.

...så jeg får vel bare si GRATULERE - du e nok med i maiklubben du også...VI E SÅ HELDIGE...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svak strek på min test, med morgenurin. Tok en tur til legen min morgenen etter og fikk tatt en test der, og den var klart positiv. Morgenen etter det tok jeg nok en hjemmetest og den var ørlite sterkere (men fortsatt svak) enn den første jeg tok hjemme.

Så..................en strek er en strek så du er nok gravid :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens starta 28/ 29. juli, så her ca. 05. 05:-) Du da? Helga har vært uendelig lang den gangen her...venter bare på mandag så jeg får kommet meg til legen og tatt en ordentlig test jeg...Johoo...det må være et nurk der inne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Takk for det, og i like måte;-) Vi er heldige ja...og i morgen går turer min til legen og...men da må det bare være ett nurk der inne...det er en strek der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen:-) Våkna tidlig på morgenen i dag...og var så kvalm. Føler meg til og med gravid nå;-) Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...