jody Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 hei denne måneden ble syklusen min litt forsinket, jeg fikk ikke eggløsning når jeg skulle. det som er tingen er jo det at jeg ikke finne ut når jeg hadde eggløsning. tempen hopper sånn opp og ned. er nesten umulig. den lyst e og rødt i flere uker etter at den skullle blitt grønn. er det den dagen som jeg ble grønn som er eggløsning eller kan jeg rett og slett ikke hatt eggløsning denne mnd.? vil da babycompen finne ut av dette og bli grønn? er litt fersk på dette, bruker den til å finne ut når den lyser opp baby, har ikke funnet ut noe mer enn det. lol. tar tempen og ser fargen. det er alt. takk for hjelp
*Vetlis* Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Den lyser vel rødt når det er mulighet for befruktning, så dersom den plutselig lyser grønt, har du vel hatt el går jeg ut i fra? Den vil fortsette å lyse rødt lenge etter el. til og begynne med... Fordi den ikke lyser grønt når den ikke kjenner din syklus... Da vil den være orange i en mellom periode, fordi den er usikker ? Men om du går tilbake på datoene, ser du ikke da heller om du har hatt el?
jody Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 hey takk for svar.. eg ser at eg hadde ein temp økning den 17 da gikk den fra 35.72 til 36.53 så holdt det seg høyt en periode på tre dager men så begynte den å hoppe mellom 36.15 og 36.70 er veldig forskjellig.. har liksom ikke sett noe slikt før. den har jo og spurt etter m i en uke nå, err det fordi det er da jeg skulle hatt den viss jeg ikke var utsatt? eller er det fordi den vet at jeg burde hatt den nå.? er vanskelig dette her.
Lunagirl Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Hei! Har ikke erfaring med babycomp, men forrige gang eg skulle bli gravid, så målte eg temp om morgenen. Hadde da klar økning på eggløsning. Men tingen va at etter det blei det bare aldri orden på den temperaturen. Lå hele tia litt høyere enn den hadde gjort før el, og hoppa opp og ned. Altså, poenget mitt; eg va gravid. Vet ikke om det funker på samme måte, men bare tenkte siden temperaturen har vært rar og sånn.... Bare et forslag!
jody Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 hey.. takk for svar.. du mener altså at jeg kan være gravid???? det hadde jo vært stort.. men vet ikke når jeg evt skal teste er liksom ikke sikker på når ikm skulle vært her 17 august hadde eg økning i temp og to uker ca tar det før ikm? så da burde den være her nå? idag.? kan dette stemme??
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 De er veldig behjelpelige med svar hvis du ringer det firmaet som selger baby-comp. Må forøvrig nevne at min temp også hoppet opp og ned, og jeg fikk tilslutt grønt lys (som betyr at eggløsningen er overstått og at man har mista sjansen for å bli gravid denne måneden...) - men tok en clearblue og den var positiv ! Dette er nå 8 mnd siden Så babycompen oppdaga altså ikke at jeg var gravid. Mulig dette har å gjøre med at jeg glemte å registrere samleie. Har du registrert hver gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå