Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Skummelt livaktige! http://www.snopes.com/photos/arts/marzipan.asp#photo
It's all about me Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Tenkte før jeg åpnet linken, at så lenge det er ren godis så spiser jeg det. Men så åpnet jeg linken, og nei det hadde jeg ikke klart å spise, he he.
nr2eprins Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Oy de var livaktige... tror ikke jeg hadde klart å spise dem nei
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Liker ikke Marzipan, så nei...=P Hadde jeg likt det, hadde jeg nok synes at de var litt for fine til å ødelegges;-) hehe...
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Nei, hadde aldri klart det.. De var så utrolig søte...=o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 nei, hadde jeg aldri klart! utrolig søte!!
PrinsesseVogA Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Huff nei, det kunne jeg aldri ha gjort..!!hellandussen så skjønne da..!)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Leire og hår??? Neitakk!
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Naman så søte jeg elsker marsipan men kunne ikke ha spist de der...
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Men så var de jo ikke lagd av marsipan da. "Fortunately, we don't have to ponder the deeper meaning of the symbolism here, because the items pictured above are not made of marzipan, nor are they edible. They're 2- to 5-inch sculptures created by artist Camille Allen and they're made from Prosculpt polymer clay and mohair. Definitely not the kind of thing most of us would find palatable."
frøken blå Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Nei..... Både fordi de var helt utrolig nydelige og "livaktige" + at jeg liker ikke marsipan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå