Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Må du sjekke papiret når du er på do eller? Og hvor tidlig kan den gå?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jepp, man ser på papiret eller i trusa at det kommer en slimklump. den kan også gå over tid, altså at det kommer litt slim hver gang man er på do... kan også være iblandet litt blod, ofte gul/grønn på fargen.
*Smiley* Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Er ikke sikkert den sånn at du merker det heller..Mange går den på i fødsel.Hadde ikke hørt så mye om proppen før jeg begynnte å være her inne.Så er nok litt overfokus på den..Jeg har ikke merket om min har gått ennå...
mari.a Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 merket aldri noe til den sist...kanskje den ikke gikk før under fødselen..!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeg har kun merket en gang at slimproppen har gått ja, og det var under fødselen. Enig i at det blir litt overfokus på den her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå