Gå til innhold

Hva er planene deres i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at jeg og mine søte små skal på åpen gård.Pappen må sikkert sove litt ,siden han skal ut på byn i kvell.

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg skal feire bursdagen min!:-)

 

 

Skrevet

Blir det ikke opphold så det går an å gå ut (har glemt både regndresses, støvlene og høstdressen til lillegutt hos dagmamman), så blir det en tur på lekeland.

Skrevet

Vi skal feire litj tussen sin 1 års dag.

 

Tenk ett helt år siden han kom til verden. Blir så rørt jeg altså.

Skrevet

Vi skal sykle ut på et loppemarked og kikke litt. Masse gamle bøker:)

Skrevet

Samboer skal ha visninger i morgen, så jeg og ungene skal bort til mamma og pappa en tur. Søsteren min og samboeren hennes kommer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...