chrisallic Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Tenkte at jeg og mine søte små skal på åpen gård.Pappen må sikkert sove litt ,siden han skal ut på byn i kvell.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg skal feire bursdagen min!:-)
It's all about me Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Blir det ikke opphold så det går an å gå ut (har glemt både regndresses, støvlene og høstdressen til lillegutt hos dagmamman), så blir det en tur på lekeland.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Vi skal feire litj tussen sin 1 års dag. Tenk ett helt år siden han kom til verden. Blir så rørt jeg altså.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Vi skal sykle ut på et loppemarked og kikke litt. Masse gamle bøker:)
*Rutletutt* Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Samboer skal ha visninger i morgen, så jeg og ungene skal bort til mamma og pappa en tur. Søsteren min og samboeren hennes kommer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå