cheni Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Noen som vil bli lagt til på bloggen min? )
selfangerkjerringa Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Kan jeg få adresse til bloggen din? Send meg en pm
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 her er min, helt fersk, laga no: http://ting-jeg-lager.blogspot.com/
cheni Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Du har fått kommentar på bloggen din, mamman til j&j. Velkommen til en titt på min blogg )
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 var inne å tittet på den ista, og det var da jeg fant ut jeg skulle ha en selv har en vanlig blogg i tillegg da..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeg kunne også tenke meg å legge ut flere på bloggen min, så hvis noen at jeg skal legge de ut, og legge ut meg så send en pm så kan vi bytte adresser.. =)
lifa og Eline Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Hei cheni Du kan gjren elegge ut min, er litt tomt der enda men det blir mer etterhvert. www.lifa.blogg.no. kan jeg få lov å legge din blogg på min?
cheni Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 Selvfølgelig kan du det ) Du ligger inne på min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå