Gå til innhold

Noen som har bestilt noe fra barnetrend.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt noe der og bare lurer på om det er noen her som har gjort det som vet hvor lang tid det tar før man får det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lenge siden du bestilte da? siden du lurer på det. Jeg har ikke svaret, men er litt snysgjerrig selv, jeg bestilte noe der for første gang igår.

Skrevet

Nei,er ikke lenge siden. Kun noen få dager siden. Men det kommer det vel om ikke så lenge:) Mye fint der gitt;)

Skrevet

Jeg har bestilt to ganger, og varene har kommet bare en dag eller to etterpå. Veldig fine ting, og bra service :o)

Skrevet

å kor spennende! jeg bestillte noe der i dag. sack and seat og multiposen. har dere prøvt noe av det?

Skrevet

Har åsså bestilt derrifra flere ganga=) kjæmpe rask levering. åsså klare dæm og knø alt i ei bittelita eska hehe...

Har den dær sack and seat som du nevnte=) e veldig kjekt og ha når man drar på besøk til noen som ikke har barnestol=) Men den passe ikke til alle typa stola. noen blir for brei og noen for lav. men det finn du fort utav da=) Har brukt min masse, også passe den jo til ungan blir et parr år va det vell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...