dritgrei hei hei! Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 JIPPI PIPPI!!!! Jeg har spart til brudehår i to laaaaaaaaaaaaaaange år, uten å gjøre noe annet enn å klippe av de aller mest strå-aktige tuppene selv... ha ha ha Frisøren sa: TJA da va nok på tide med ei opprydning... :-))) Så klipte hun av 25 ca med helt ødelagt hår, og her sitter jeg med ny frisyre. Hun kalte det en "lang bob", og jeg syns denne bobben var helt toppen jeg - feels good! det rare var at under alt håret der var det mye mørkere hår... hmmm så nå har jeg plutselig brunt hår?????????????????????????????????????????????????????????????????? det har jeg da aldri hatt før.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2007 rar avslutning på ett innlegg! ha ha ha jeg ler! Jeg er glad hipp hurra for nytt hår og stormende jubel!
Natteravnen* Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Gratulerer med sveisen! det at håret liksom blir mørkare kjem med alderen det visstnok......(uff) So då er det supert med striping altso! man kjekt at du var førnøgd med ny sveis, skulle kanskje gjort noke sjølv eg, det er ikkje ofte med fornying her i gården heller..
Karomamma Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Grattis, kan vi få nye bilder på fjesboka, please Apropos brunt (eller grått som jeg har fått) - farg i vei!!
Maud Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Når man har spart så lenge, er det deilig å bli kvitt litt av ragget. Nyt ditt nye jeg :-)
Dailis Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer med ny frisyre! Så deilig, jeg skulle og gjerne fjernet håret. Men kommer aldri så langt. Her sitter jeg med manneklipt hår, hehe. Men spiller liten rolle, er aldri utslått. Er det ikke rart med den fargen. For få år siden hadde jeg strykehår, var lys blond. Nå har jeg fått krøller jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med og er ikke direkte lys blond lengre....
phantomet Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hipp hipp HURRA for ny frisyre. Gleder meg til å se deg uten brudehår.... Du var absolutt nydelig med det lange håret oppsatt i bryllupet, så det var vel verdt sparingen, men skjønner at det er godt å få det av seg nå... Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå