Gå til innhold

Troll dress..Holder denne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 4 mnd, vil denne ullfleece dressen holde nå i høst og vinter? Han vil jo ligge i vogn med varme rundt seg, så er opptatt av at dressen ikke er så voldsom. Denne så jeg på Babyshop idag og virket deilig..

 

Noen som har kjøpt denne?

 

http://www.kidsfashion.no/kf/vendor/vendorsearch?SearchText=TROLL&SearchButton=S%F8k&SearchContentClassID=18&SearchContentClassAttributeID=251

 

(vi bor forresten på østlandet, litt utenfor oslo..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge han vil holde seg i vogna, så blir det nok!

Jeg har kjøpt mikk-line dressen..der er det ulldress inni, og det står at selve ulldressen er en fullgod vinterdress så lenge det er tørt ute!

selve yterdressen må brukes om barnet skal sitte på fuktig underlag,for ulldressen trekker jo til seg fuktighet!

 

jeg ville kjøpt inn noe ullundertøy ol, som du kan ha under dressen!

 

det var en kjempefin dress forresten!

Skrevet

Ja, han er jo bare 4 mnd, så han kommer jo til å være i vogna eller bilen, men senere i vinter så vil han jo kanskje sitte litt på bakken, så da skjønner jeg at denne ikke holder.

Men den dressen du har kjøpt, skal du bruke den til kjøredress også og til å ligge i vogn, den er ikke for klumpete? Har du nettadresse hvor jeg kan se dressen kanskje?!

Hvor gammel er din forresten?

:-)

Skrevet

Ja, den holder sikkert :)

Så søt den var :-)

Skrevet

min er 16 mnd nå..men han er aprilbarn han og!

I fjord hadde jeg bare en vinterdress fra cubus, kjøpte en todelt med "snekkerbukse" og jakke! jakka ble nesten ikke brukt..men den buksa var veldig grei!

Jeg hadde ullundertøy på han, og en fleece dress over der, så tok jeg buksa på utenpå der!

 

hadde gjerne en tykk genser over der om det var veeldig kaldt!

 

Brukte kun busa utover på vinteren da han skifta til sportsvogn..upraktisk med så tykke klær i bagvogn!

 

skulle jo bare sendt deg min gamle vinterdress:o)

Skrevet

Ja, får se litt mer til uken, har ikke sett så mye rundt enda, foruten en jeg så hos fru lyng, kjøredress, men den syns jeg var så klumpete og stor, så må nå være bedre med noe ala denne når han skal ligge i vogn/sitte i bil, så får jeg heller kjøpe en ny til vinteren når han kanskje vil kjøre akebrett og sitte litt i snøen...

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...