Gå til innhold

hei !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jippi !!! endelig kan jeg være her også!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! for min del er dette er hærlig trimester! Jeg føler meg i toppform, og det tror jeg de fleste gjør nå ;)

Skrevet

takk takk :)

ja, jeg er i MYE bedre form nå enn det jeg har vært før... har ikke kastet opp på 2 dager :) hehe!! jeg er 12+1 i dag, hvor langt er du?

Skrevet

så flott da, du går nok i bedre tider nå ;) Har du vært mye dårlig?

nyter dagene mye mer, viser stolt fram magen. Tror jeg har kjent de første sparkene ;) er 16+6 idag :)

og nå skal jeg ut å handle mammaklær, hvis jeg finner noen.

syns det er vanskelig å finne litt Ok kule jeans jeg..

Skrevet

ja, har vært ganske så dårlig.. har kastet opp 2-5 ganger hver dag i 9 uker tenker jeg.. føler meg som et nytt menneske nå! nå orker jeg å være på jobb og alt :)

jeg har ikke begynt med mamma klær enda, men skjønner hva du mener med ok mamma bukser... er det ikke en kul mamma butikk i oslo da? husker ikke hva den ehter, men søstra mi bor i oslo og skal snart ha barn, og hun har visst hanlet endel der.. :)

åå. første spaarkene.. du er heldig:) gleder meg til det skjer med meg :)

Skrevet

jo jeg har sett det er en butikk som heter den kule mage. Kanskje der. Jeg må nok innom å se idag ;)

ja gled deg til du kjenner det. det er spennende det. jeg er jo ganske sikker på at det var det jeg kjente, men man vet jo aldri. Uansett er det så spennende å tenke; er det du lille venn? ;)

da føles det nok supert at du er over den verste kneika. for det hørtes ikke noe særlig ut :(

det står jo overalt at dette skal være det mest behagelige trimesteret, og det stemmer! :) gled deg! har bare lyst å handle vogn jeg, men skal bite sammen tennene og vente litt til ;)

Skrevet

velkommen inn hit til oss,jeg nyter dette trimesteret....føler tiden flyr avgårde jeg...jeg er 19+2 i dag:) å lille bolla i magen sparker å styrer på hele dagene å jeg nyter d så bare d:)

Skrevet

åå,, gleder meg så utrolig til min lille kjære begynner å sparke :) det må være så utrolig koselig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...