Gå til innhold

Hva skal der i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned til ei venninne å drikke mojitos og spise pizza:) Gleder meg skikkelig, lenge siden vi har hatt en skikkelig jente kveld:)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slappe av:) arbeidshelg, begynner ikke før 3 i morgen så skal kose meg med rødvin i kveld..

Skrevet

Arbeidshelg så jeg jobber i kveld :-)

Skrevet

Slappe av, spise, se på tv ...var ute med noen venner i går...

Skrevet

Slappe av med mine kjære..:-)

Spise biff og kose oss med en film ikveld..

Skrevet

hmm.. min kjære har jobb, så må en liten tur ut i kveld, fra 5 til 8 da. så etter det så SKAL eg prøve å få sett en film eg har kjøpt for leeenge siden. men blir vel ikke det, blir vel å gå i full trafikk her, å vaske opp spy fra mini, som har en tendens å spy på kveldene, og prøve å få han å sove før klokka blir 12. å etter han er sovna, så slokne eg av rein utmattelse!!

Skrevet

Sambo skal ut, så da er det jeg som skal være hjemme med mine søtesmå.Så da har jeg lyst til å rydde i kleskapet mitt ,drikke litt vin og se en film.

Skrevet

på fest..evig lenge siden jeg var det..så her blir det PAARTÆÆY;)

hehe..og får en helvetes dag imorgen..hehe:p

Skrevet

Skal ligge som ett slakt på sofaen og sambo skal få ta seg av de små :) Er nyoperert så får ikke gjøre noe

Skrevet

Skulle gjerne vært hjemme å kosa meg med min kjære mann, men han er på jobb, og kommer ikke hjem før seeeent tirsdagskveld/natt. Så denne helga bruker jeg svigers og får meg en tur ut uten unger:)

Lenge siden sist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...