Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg skal ned til ei venninne å drikke mojitos og spise pizza:) Gleder meg skikkelig, lenge siden vi har hatt en skikkelig jente kveld:) Dere da?
IBO<3 Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 slappe av:) arbeidshelg, begynner ikke før 3 i morgen så skal kose meg med rødvin i kveld..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Arbeidshelg så jeg jobber i kveld :-)
katlinka Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Slappe av, spise, se på tv ...var ute med noen venner i går...
mamma >to gull Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Slappe av med mine kjære..:-) Spise biff og kose oss med en film ikveld..
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 hmm.. min kjære har jobb, så må en liten tur ut i kveld, fra 5 til 8 da. så etter det så SKAL eg prøve å få sett en film eg har kjøpt for leeenge siden. men blir vel ikke det, blir vel å gå i full trafikk her, å vaske opp spy fra mini, som har en tendens å spy på kveldene, og prøve å få han å sove før klokka blir 12. å etter han er sovna, så slokne eg av rein utmattelse!!
chrisallic Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Sambo skal ut, så da er det jeg som skal være hjemme med mine søtesmå.Så da har jeg lyst til å rydde i kleskapet mitt ,drikke litt vin og se en film.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 på fest..evig lenge siden jeg var det..så her blir det PAARTÆÆY;) hehe..og får en helvetes dag imorgen..hehe:p
Mulle :) Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Skal ligge som ett slakt på sofaen og sambo skal få ta seg av de små Er nyoperert så får ikke gjøre noe
Gjest Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Skal ut på byen i dag. Gleder meg masse : )
Gjest Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Skulle gjerne vært hjemme å kosa meg med min kjære mann, men han er på jobb, og kommer ikke hjem før seeeent tirsdagskveld/natt. Så denne helga bruker jeg svigers og får meg en tur ut uten unger:) Lenge siden sist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå