Gå til innhold

MAMMAKLÆR??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ut å shoppe i Oslo nå, hvor finner jeg fine, kule mammaklær? noen med gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg på også. Men tror jeg skal google etter det nå.

Var innom H&M forrige uke, fant en del bra der faktisk.

Skrevet

Den Kule mage. Tror den ligger på Grensen eller Grønland, husker ikke. Ellers er det en butikk rett ved mc. Donalds på majorstua. litt opp i kirkeveien:) DEr tror jeg de har mye fint altså Og sikkert dyrt:)

Skal ut og handle selv jeg nå. Har sett en fantastsik fin jakke på benetton i KarlJohan som jeg kan ha i vinter når magen gror..

Skrevet

Sandvika storsenter har "Ni måneder". Ellers gjorde jeg faktisk et kupp på H&M i dag. Synes buksene der er greie og ikke altfor dyre. Kjøpte en militærgrønn bukse i dag + to ribbestrikkede v-gensere som var stramme, men med stretch over magen. Var kjempefine på. Disse hadde de i flere farger.

Skrevet

Den kule mage har fått filial på Steen & Strøm :o) Shoppet der i ferien.

Skrevet

Hei!

De har den kule mage som ligger på Grunerløkka og på glassmagasinet. Ellers har de en del bra på H&M (den store) rett bortenfor oslo city..Der syntes jeg de hadde best utvalg..Var der idag selv. De hadde salg på noen jeansbukser,samt snekkerbukser til halv pris:)

Ellers har jo Gina Tricot store gensere da..som følger høstens mote,de er det jo god plass i:)

Skrevet

Er enig med de som sier at det er en del på HM, den militærgrønne buksen har jeg og kjøpt, og en av de gensrene, buksen er fantastisk å ha på, så bare måtte ha den selv om jeg egentlig hadde kjøpt nok bukser.

Skrevet

*ler* Den militærgrønne buksa ser jeg over alt! Jeg har den selv, og den er nydelig å ha på seg :o) Men alikevel...ubeskrivelig mange som velger den.

Olabuksa jeg kjøpte på H&M er også super foresten. valgte den dyre modellen(498,-) for den hadde en bedre fasong til min kropp enn

noen av de andre.

Skrevet

Kjøpte cord fløyelsbuksa i beige på HM i går jeg. Med en stripete V-genser til. Nydelig å ha på. Har ikke vokst så mye ennå, men er veldig følsom på magen å fikser ikke å ha klær som strammer. Jeg kjøpte også ei svart myk kosebukse som var helt nydelig å ha på. :) HM er ikke så værst altså! :)

Skrevet

Kjøpte olabuksa til 498 på H&M i dag:) Den er så fiiiiin på! Og sååå behagelig altså! Kjøpte den brune blusen med de små hvite prikkene også! Føler meg så fiin!

Fant en brun vinterjakke på VeroModa i stad med tre store knapper og vidt liv. Passer hele svangerskapet! Takker årets vintermote for at jeg slipper å kjøpr kjipe mammaklær-jakker i vinter:) He he!

Dette var stas! jakka kostet bare 600 kroner dere. hadde i marineblå også. LØP OG KJØP!!

Ha en fin lørdag!

Skrevet

Jeg synes uansett hvor jeg går så er det bare "kjerring klær"..

Har kune funnet meg EN eneste bukse, og jeg har vært mange steder..

På H&M kjøpte jeg en olabukse til halvpris, og den satt ganske greit, men ellers er jeg ganske missfornøyd med det jeg har sett hittil..

Er masse joggebukser og slikt, men jeg vil jo ikke bli "dass" selv om jeg er gravid, og masse fine litt "finere" klær, fine dressbukser og slikt, men jeg kan ikke bruke slikt i mitt arbeid.. :)

Synes dette er kjempe vanskelig..

Skrevet

helt enig, jeg finner ingenting. jeg har en bukse, og jeg må HVERTFALL ha en til. så jeg kan vaske den ene mens jeg bruker den andre liksom. Var innom denkulemage, der syns jeg det var kjempe kjipt. den ved glassmagasinet. H&M synes jeg har så utrulig mye kjerringklær, men jeg må vell bare innse at jeg ikke kan kle meg like "kult" lengre.. nedtur.. jeg nekter å bruke joggebukse jeg også. Jeg føler meg strålende nydelig som gravid, det vil jeg ikke gjemme bort. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...