Gå til innhold

Lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er 26 uker og har nylig blitt sykemeldt halvt pga bekkenløsning.Likte det ikke, men det måtte til. Kan ikke gå mange metrene før det stopper av seg selv. Er i veldig fin form utenom og synes svangerskapet går fort, men etter at jeg pga smerter blir tvunget til å være mer i ro, har jeg blitt så rastløs og lei. Klarer ikke være i ro så lenge som jeg bør, ender opp med å gjøre for mye og blir dårligere. ARGH! Blir helt irritert på kroppen min.

Hva gjør dere andre som er sykemeldt helt eller delvis? Hva bedriver dere tida med? Har en mann som er mye ute og arbeider om kvelder og i helgene. Føler meg litt ensom og tiltaksløs...Noen som har gode tips som får humøret litt opp?

Har en liten på 18 mnd utenom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vert helt sjukelmeldt pga bekkenløsning siden juni, var 50% i mai, bli noen lange dager ja.. Har også ei på 18mnd.

Jeg er heldig som har en mann som er ferdig på jobb hver dag 15:30, og har fri i helgene..

Jeg har ikke gjort stort.. har hatt en plan om å lære meg å strikke etter mønster.. men ble liksom aldri noe av. Nå har jeg så smått begynnt å gjøre klart til babyen, tenkte jeg skulle begynne å vaske klær denne helga el til uka...

du bør prøve å finne deg noe å sysle med... strikking, hekling, maling, eller lignende... noe du kan fordrive tiden med i liggende og/eller sittendes stilling! Nyt det så lenge du klarer å jobbe litt =) Deilig å få komme seg ut av huset av og til. Er du flink å ta hensyn å hvile deg mye når du er hjemme, er sjangsene større for at du kan jobbe flere uker til =)

LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...