Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Litt ekle detaljer her, men regner med dere klarer d:-) Jeg og mannen min fikk lyst til å kose oss litt på morgenen i dag.. Men da han var inni meg føltes d bare veldig vått og han kjente ikke at han gikk inn og ut en gang! Etter ei stund gav vi opp, men da han dro dingsen ut var den full av hvitt/gult/grønt slim.. Og jeg også der nede.. Kan d være slimproppen? eller mye utflod? Er over termin, så jeg må nødvendigvis begynne å bli klar snart.. MEN: Er d farlig at han har vært inni meg dersom d faktisk var proppen? Tenker i forhold til at d er veldig farlig dersom vannet har gått.. Beklager, men må bare være anonym kjenner jeg:-)
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hei! Proppen min gikk for en uke siden. Spurte jordmor om vi skulle være avholdende når det gjaldt sex, min fikk til svar 'bare kjør på' hihi, så tror ikke det kan skade nei. Selv er jeg bare 35+6, så da skulle det ihvertfall være trygt for dere! Har ikke turt å ha sex ennå da, men mulig jeg prøver meg i kveld, da har vi barnefri og kan bare sette oss i bilen om noe skulle skje. Lykke til :-)
MissiCippi Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Takk for svar!! Da slapper jeg av i forhold til d.. Men nå har jeg hatt rier ca hvert 10 min siden kl 10! Så jeg lurer veldig på om noe er på gang... Håper d så innnnntenst:-) Selv om vi ikke fikk d til i morges:-) Lykke til dere også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå