jody Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hei alle sammen. Har noen noen gode middagstips til meg og mannen min idag? Vi har lyst på noe veldig godt men og enkelt å lage. Kan både være varmt og kaldt. Ha en kjempe dag.
strekkmerketrollet Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 TACO =) mmmmm.... ble sulten nå ja!
ellesant Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Hei. Du kan steke svinekjøtt, bacon, sopp, løk og hvitløk, ha i en til to ss congnac og en halv dl fløte, kok spaghetti eller pasta, ha på parmesan. Kjempegodt!!!
jody Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 alt dette hørtes godt ut.. fant en god oppskrift på matprat.no http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?tema=kos&artid=13464 tenkte jeg kunne prøve ut denne. men er åpen for mer tips.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Da kan dere kanskje prøve min herlige kyllingsandwich, enkel og supergod. Dette trenger du: - kyliingfileter (en til hver) - bacon - marinade av olje og marinadekrydder, eller grillkrydder - Tomater i skiver - agurk skåret skrått i skiver (slik at de blir litt store) - rødløk i ringer - trippelsalat (bruker hjertesalat og den røde krusette (husker ikke navnet)) men du bruker den salaten du liker best - rømme - pose med gresk dressing (tror det er knorr, 3 pr pk) - sennep - majones - ferdig oppskåret sandwich brød eller ciabatta, etter smak og behag Gjør slik: - Skjær bort "rusk" fra filetene, snitt eller bank dem slik at de blir ca like tykke over det hele, og legg dem i en pose med litt marinade. La dem ligge en times tid. Imens kan du gjøre det andre klart; - vask og skjær opp de forskjellige ingrediensene, - bland et halvt beger rømme med én pose gresk salat - bland sennep og majones (prøv deg frem) - rist brødet, eller stek ciabattaene - stek filetene i grillpanne eller vanlig steikepanne - steik bacon Når alt er ferdig smører du sennep/majones på skivene/ciabattaene, så legger du de andre ingrediensene lagvis, med rømmedressingen innimellom. stikk to sandwichpinner/tregrillspyd i hver og skjør i to Om du vil kan du servere potetbåter til. Dette er kjempeenkelt og tar liten tid, og ikke minst det ser flott ut og smaker herlig Vel bekomme:-)
jody Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMM der har du en god middag.. velger denne jeg. virket utrlolig godt og ble våt i munnen nå.. hehe.. takk.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Fint å være til hjelp avog til. Lykke til, kan umulig feile med denne:-) Får gi beskjed da hvordan det går da;-) Jeg er veldig glad i bacon jeg, så jeg lesser på i massevis, supergodt!!
Labambie Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Jeg som hadde tenkt å komme med min hemmelige oppskrift på potetgrateng nå.. DEN er god den.. Men ok,bare vær sånn!
jody Skrevet 1. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2007 bare kom med potetgratengen trenger tips til morgen dagen og lol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå