Gå til innhold

Hallo alle jenter, middag tips


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

 

Har noen noen gode middagstips til meg og mannen min idag? Vi har lyst på noe veldig godt men og enkelt å lage. Kan både være varmt og kaldt.

 

Ha en kjempe dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TACO =)

 

 

mmmmm.... ble sulten nå ja!

Skrevet

Hei. :) Du kan steke svinekjøtt, bacon, sopp, løk og hvitløk, ha i en til to ss congnac og en halv dl fløte, kok spaghetti eller pasta, ha på parmesan. Kjempegodt!!! :)

Skrevet

Da kan dere kanskje prøve min herlige kyllingsandwich, enkel og supergod.

 

Dette trenger du:

- kyliingfileter (en til hver)

- bacon

- marinade av olje og marinadekrydder, eller grillkrydder

- Tomater i skiver

- agurk skåret skrått i skiver (slik at de blir litt store)

- rødløk i ringer

- trippelsalat (bruker hjertesalat og den røde krusette (husker ikke navnet)) men du bruker den salaten du liker best

- rømme

- pose med gresk dressing (tror det er knorr, 3 pr pk)

- sennep

- majones

- ferdig oppskåret sandwich brød eller ciabatta, etter smak og behag

 

 

Gjør slik:

- Skjær bort "rusk" fra filetene, snitt eller bank dem slik at de blir ca like tykke over det hele, og legg dem i en pose med litt marinade. La dem ligge en times tid.

 

Imens kan du gjøre det andre klart;

- vask og skjær opp de forskjellige ingrediensene,

- bland et halvt beger rømme med én pose gresk salat

- bland sennep og majones (prøv deg frem)

- rist brødet, eller stek ciabattaene

- stek filetene i grillpanne eller vanlig steikepanne

- steik bacon

 

Når alt er ferdig smører du sennep/majones på skivene/ciabattaene, så legger du de andre ingrediensene lagvis, med rømmedressingen innimellom.

stikk to sandwichpinner/tregrillspyd i hver og skjør i to

 

Om du vil kan du servere potetbåter til.

 

 

Dette er kjempeenkelt og tar liten tid, og ikke minst det ser flott ut og smaker herlig

 

Vel bekomme:-)

 

 

Skrevet

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMM

 

 

der har du en god middag.. velger denne jeg. virket utrlolig godt og ble våt i munnen nå..

 

 

hehe.. takk.

 

Skrevet

Fint å være til hjelp avog til.

 

Lykke til, kan umulig feile med denne:-)

Får gi beskjed da hvordan det går da;-)

 

Jeg er veldig glad i bacon jeg, så jeg lesser på i massevis, supergodt!!

Skrevet

Jeg som hadde tenkt å komme med min hemmelige oppskrift på potetgrateng nå.. DEN er god den.. Men ok,bare vær sånn! :P

Skrevet

bare kom med potetgratengen trenger tips til morgen dagen og lol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...