Gå til innhold

Begynte m utredning i går-etter 4 aborter

karalb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har fjernet litt av livmortappen pga celledeling?

Legen fant ingenting galt på den innvendige ultralyden. Alt så bra ut der. Tok masse blodprøver,og skal etter hvert også på grundigere undersøkele av livmoren.Men han har litt tro på at det kan komme av at det blir infeksjon inn til livmoren,siden litt av livmortappen er fjernet. Synes det høres ganske logisk ut,og jeg har jo hele tiden trodd at abortene kommer av fjerninga med laser.. Har hatt en senabort i uke 18 i 1999,en i uke 16 i 2000,en i ca uke 8 i januar i år og nå en senabort i ca uke 15 i juli. På alle senabortene gikk vannet.. Altså ingenting galt med fostrene,men med meg..

Noen som har opplevd det samme?

Legen sa at det kan bli aktuelt å gi meg antibiotika før jeg blir gravid neste gang(hvis det blir noen neste gang da...)+i beg. av graviditeten.

Håper det er noen som kan svare meg!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det er trist å lese om alle abortene du har hatt. Må være grusomt å komme så langt på vei når det skjer. Det er bra at du har begynt utredningen! Håper dette fører til at ved neste svangerskap får du en velskapt baby ved termin:-)

Jeg har ikke opplevd det samme,men antibiotika høres lurt ut da det kan skyldes infeksjon. Har de tatt noen prøver for å finne ut hva slags infelsjoner det kan være snakk om? Slik at du får riktig antibiotika?

Håper du finner ut av dette.

Sender deg en kjempeklem!

Skrevet

Takk for svar og klem!

Nei,vet ikke hvilke infeksjon det er snakk om. De fant jo inga infeksjon underveis,men infeksjon etter aborten. Det er vel ganske normalt..? Han sa det kunne henne jeg hadde hatt infeksjon,som ikke dem kunne se på de prøvene de hadde tatt. Jeg fikk antibiotikakur,da dem satt inn pessaren(da det var begynt å åpne seg),men det hjalp ikke. Husker ikke i farta va' det var. Men det er vel det eneste som kan prøve å gjøres i følge legen her. Hvis dem ikke finner ut noe annet da.

Så at du/dere har hatt flere aborter. Det skal ikke være enkelt for alle.. Huff! Ja,det tar på kropp og sinn!

Håper det går bra med deg!

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...