Gå til innhold

Bruker dere ordet "elsker" eller "glad i" til babyen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier hele tiden: mamma elsker deg sååååå høyt!! Er så rart, men jeg føler at det ikke er sterkt nok å si at jeg er glad i ho.. Jeg elsker ho over alt på jord jo!!

Hva sier dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sier mest elsker:) Er kunne ikke sagt det til noen annen enn henne og kjæresten min!

Skrevet

Jeg sier elsker til begge barna min og mannen min hver dag.

Skrevet

Jeg bruker det litt om hverander.

Sier : "Mamma elsker deg over alt" , "mamma er så utrolig glad i deg"

Skrevet

Glad i. "Elsker" er forbehold samboeren min, selv om jeg føler like sterkt for dem begge.

Er ufattelig glad i babyen min, mer glad i ham enn i noe annet her på jord.

Skrevet

Jeg sier "glad i", for her i Trøndelag er det ikke naturlig å bruke ordet elsker til noen. Har med dialekta å gjøre tror jeg ;-) Så når vi sier at vi er glad i noen så betyr det at vi elsker dem!

Skrevet

Sier "elsker" til både Leah og sambo...og "glad i" innimellom og :)

Skrevet

jeg bruker "glad i deg"... er mest naturlig for meg og si!

er sååååå glad i gullgutten miiiin!!

Skrevet

Jeg sier elsker og gla i om hverandre!

Skrevet

Jeg elsker jenta mi!

Faktisk mer enn jeg elsker typen.

Føler det bare sånn.

Skrevet

jeg sier at jeg er glad i nicolai

sier til sambo at jeg elsker han

ordet elsker er reservert for bare sambo, for det har med voksen kjærlighet å gjøre. det betyr absolutt ikke at jeg er mindre glad i nicolai enn jeg er i sambo

Skrevet

sier begge deler jeg, men mest elsker egentlig:)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere mener med at det ordet er kun forbeholdt mannen/samboer/kjæresten deres.

går det på at dere har sex sammen, da - og derfor elsker dere han? eller?

syns det e totalt ulogisk å si at det er forbeholdt mannen sin. de fleste elskre jo barna sine og gjør man ikke det er deto gså helt ok men jeg forstår ikke det med at det er forbeholdt manne.

Jeg elsker mikrovampyren. På et helt annet plan en mannne min. kanskje høyere også

Skrevet

Sier at jeg elsker dem - både Milla på 5 uker og storebror på 2,5 år....får svar av eldstemann at han elsker meg også - så det er jo koselig:o)))

Skrevet

Ang det at det ikke e vanlig å si elske i trøndelag, heelt feil :) Jeg og omgangskretsen min er trøndere, og vi sier elsker hele tiden, bruker begge deler, men sier jeg elsker deg til både baby og samboer flere ganger om dagen :) At samboer aldri blir lei :-|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...