Gå til innhold

Hvor mye kan man egentlig kreve av gubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en litt irreterende start på dagen i dag, er derfor jeg spør. Vi har det slik i helgene at vi står opp en morgen vær med barna, og i dag var hans tur. Greit nok det, han sto da opp, da var klokken 07.15. Jeg lå til ti, og gjett hva?! Barna hadde enda ikke fått mat, begge hadde natta pysj på og minsten hadde ikke fått tørr bleie. og den eldste som sluttet med dagbleier i vår, gikk enda med bleier. Det synes jeg er for dårlig??? Eller er det bare jeg som irriterer meg for ingen ting? Jeg synes nå at det er på sin plass at sånne ting skal gjøres før det har gått en times tid?! Er så sur nå..... Med alle graviditets hormoner i tillegg er det fort at det koooooker over......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes så absolutt du har rett til å bli irritert! Ta det opp med han og spør hvordan han ville tatt det om DU lot det være... Omvendt psykologi :) Vi kvinner er mer nøye på slike ting, men det betyr ikke at mannfolkene ikke kan forstå at slike ting må en gjøre. Mine barn sprang ofte i pysjen til ganske langt på dag, men nye bleier og mat fikk de uansett!!!

Nei pust med magen og ro deg ned, SÅ snakker du med han på en rolig måte. Kjefting og sure miner hjelper IKKE :P

Lykke til!

Klem

Skrevet

Siden han står opp med barna må jo han stelle dem og gi dem mat.

Skulle jo være en selvfølge. Hadde kokt for meg også, for lenge siden.

Hva har dem drevet med i alle de timene da? Barna har sett på TV og han har sikker sovet på sofaen???!!!!!

Du må si til han at du faktisk forventer ting av et voksent menneske som er far.

Skrevet

tror jeg hadde klikka i en rett vinkel ja....!!

Skrevet

hadde vært min samboer så hadde det vært månelyst.

Skrevet

Hehe, dette hørtes temmelig kjent ut. :-) Av og til er disse mennene bare så usannsynlig korttenkte og ute av stand til å ta ansvar at det er en sann fryd! Tror ikke det er vits i å bli sur en gang (Selv om jeg for min del blir fly forb... når ting som helt åpenbart må gjøres rett og slett ikke blir gjort- uvisst av hvilken grunn). Kan bare si at jeg skjønner UTMERKET godt at det koker litt!! Håper dere får en fin lørdag til slutt da... :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Øh...skifta han ikke nattableie på 3 timer etter at babyen våkna?o.O Og var begge barna våkne i 3 timer uten å få mat???

Da hadde jeg klikka totalt ass!

Skrevet

jeg hadde blitt fly forbanna.....hehe

det har skjedd at sambo har vært treig med å gi minsten mat hvis jeg sover, og da står det ild ut av øra på meg. jeg sier bare :"har han ikke fått mat nei.. nehei nei...." og gir han dødens blikk. da skjer det gjerne innen 2 minutter :-p

men 3 timer? den var drøy..... her er det maks 1.1/2

det er jo kaldt å gå i tissebleie fra natta joh.... hvordan hadde han likt å gå rundt våt?

blir sinna på dine veier... du får gi han dødens blikk... hehe

Skrevet

antagelig har ikke dere helt lik oppfatning på hva d vil si om å "stå opp m ungene"... selv om d burde være innlysende tenker jeg!! definer hva du mener m d, altså stå opp, gi mat, stelle etc...

Skrevet

Dette må du ikkje godta... dei kunne jo nesten stått opp uten noen voksen jo...... ta en rolig prat med han du.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...