MissBehave Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 er det fint eller ikke ? He he,tror ikke at jeg skal ha det på bebisen i magen,men jeg lurer bare på hva dere synes om navnet Vendela. Jeg vet liksom ikke helt om det er fint,harry,stygt etc
Vårunge08 Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Synes det er litt harry jeg.. forbinder det bare med vendela kirsebom eller hva hun heter... ) men det er jo kjedelig om alle skal bruke de samme navnene da, så fint vi har forskjellig smak.
jody Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 er jo veldig bra at folk tør å være forskjellig. vi liker valeria, fra conan serien. men er ingen i familien som liker det. enest er at vi ikke helt tør å velge det navnet til en framtidig jente. er litt redd for at folk ikke vil like det.
petite fleur Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Jeg forbinder det navnet kun med vendela kirsebom, og hun kan jeg ikke fordra, så jeg liker det IKKE.......pussig at assosiasjoner kan ødelegge et navn fullstendig!
Labambie Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Hadde det ikke vært for dama med iq på størrelse med ett kneipbrød, hadde jeg likt det!
Hera83 Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Vendela Kirsebom.. Liker ikke henne så godt, så nei...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 jobber med en koselig og grei dame med dette navnet.... fint det men ho virker litt lei av å svare på korleis det uttales og omho er fra Norge... mulig ho skriver uten den siste e en ... husker rett og slett ikkje det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå