Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 har ikke vært noe annet enn tull fra dag 1. utbetalinger av lønn, vaktlister osv. Har ikke hatt riktig times lønn, fått overtidsbetalt osv. Et kaos rett og slett. Hadde det ikke vært for at jeg var gravid, så hadde jeg sluttet på dagen. Etter jeg hadde vært hos nav i begynnelsen av juli og søkt om foreldrepenger så skulle de sende krav til jobben. Jeg har mast og mast på dem om dem har hørt noe fra nav, men neida- de hadde vist nok ikke hørt noen ting de! Så ringer de meg forrige dagen fra jobben, nå var visst brevet fra nav kommet, jeg måtte komme inn og fylle ut skjemaet. Greit nok tenkte jeg og dro inn for og fylle ut. Var mange punkter jeg ikke visste hva jeg skulle skrive på, spurte skjefen min og fikk svarene "vet ikke jeg, jeg har ikke peiling på sånt, nei, vet ikke jeg". Null oversikt med andre ord! Tok skjemaet med meg opp på NAV for og få hjelp fra dem, og der fikk jeg beskjed om at det ikke var jeg som skulle fylle ut skjemaet, men jobben min!!! Ikke nok med det, ser også at dette brevet ble sendt i begynnelsen av juli. Det har altså lagt på jobben min i 2 føkkings måneder uten at de har gjort noe med deg! Så enden på visa blir vel at de nå ikke klarer og fylle ut dette skjemaet rimelig sjapt, i og med at det med på hovedkontoret, så til nav igjen for beregning- så jeg sitter vel uten en eneste utbetaling denne måneden!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 huff, så kjipt da. Du får si til sjefen din at dette haster masse, og om det ikke hjelper så får du be NAV om hjelp....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Åh, khjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegne! På mandag må du gå på NAV og forklare dem hvordan det er. sikker på at de tar seg en telefon og forteller sjefen din hvordan det skal være. (Det gjorde de iallefall for meg, da sjefen tulla med sykemeldinga mi, og han la seg langflat etterpå...) LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå