Milla-baby Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg har termin i dag, så belager meg på overtid nå ja.... ( Flere på overtid her nå? Syns det har blitt så stille her inne i et siste......
MissiCippi Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg er 3 dager over i dag... Og skikkelig hormonell og grinete! Et mareritt å være i hus med! Kjenner masse vondter, men ingenting blir noe av.. Er så lei av å våkne om morgenen og fortsatt ikke ha noen baby i armene mine! Stabeistet!!
Milla-baby Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Huff ja... forstår deg godt! Jeg er skikkelig lei av å vente jeg også nå... Og lei ørten sms og tlf for dagen, om det enda ikke har skjedd noe...! Begynner å bli deprimerende og slitsomt nå ja..... Prøver så godt jeg kan å lokke ham ut men....det funker visst dårlig.. hehe
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 11 dager på overtid i dag!! Og jeg har bursdag.. Ikke noe kjekk bursdag nei! Hadde trodd han skulle komme i natt! Er sååå lei av falske tegn på at noe er på gang!! Skjer jo ingenting!!!!!!! :/ arrg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå