Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg tok en stikkpille av Canesten på torsdag kveld pga sopp i underlivet,de "smuler" i trusen (håpløs forklaring men håper dere skjønner den),hvor lenge kommer de til å gjøre det? Noen med erfaring?
mrss83 Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 det har forsvunnet utover dagen etter på meg, noen ganger kommer det litt helt frem til 24 timer etter på meg. Det er sikkert forskellig fra kropp til kropp! Smuler er forresten en god beskrivelse!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Min erfaring er 1 til 2 dager. Varierer litt her kan du si. En ting er sikkert, det er skikkelig irriterende!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 jepp det er det! men så lenge de virker og jeg blir kvitt soppen så har det ingenting å si egentlig.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 bruk pevaryl depot-stikkpiller i stedet !! de er nyere, mye bedre å smuler ikke i d hele tatt )
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Funker ikke denne kuren så gjør jeg nok det. Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå