Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Etter å ha prøvd å rette opp i forholdet,og det økønomiske rotet til samboeren,så har hun endelig bestemt seg for å flytte og i dag får hun nøklene for huset hun har leid. Samboeren har tatt opp forbrukslån som de ikke er istand til å betale,det er hans lån så hun er ikke økonomisk ansvarlig for det. Hun har ikke mulighet til å gå ut i jobb pga helsen og 3 barn,der eldstemann (går i 2 klasse) er autist og hun har også tvillinger på 5. Samboeren vil ikke jobbe,bare sitte hjemme på pc og spille world of warcraft. Han løfter ikke en finger og hun må gjøre absolutt alt! ikke har han betalt restskatt heller de 2-3 siste årene. Hun har prøvd å snakke med ham,men har nå gitt opp,nå får han ordne opp selv i det økonomiske kaoset han har laget. Hun ville ha støttekontakt for sønnen,men han mente det ikke var nødvendig,og skulle de ha det så kunne foreldrene hans være det,men det var bare for at de ville ha pengene de fikk for det. De har lite kontakt med foreldrene hans ellers,hans foreldre bryr seg ikke så veldig om sine barn og barnebarn. Når hun har tatt opp problemene så har ikke han villet snakke om det. Han har også løyet til henne om at han har betalt regninger,som han da ikke har gjort. To også opp ett lån for å betale regninger (sa han til henne)men brukte det lånet på å kjøpe seg treningsutstyr (bl.a det)istedet. Er så glad på hennes vegne at hun kommer seg vekk fra ham,og at hun får det mye bedre uten han.
Mazza** Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Ja det hørtes fornuftig ut å flytte fra en sånn mann......
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Godt gjort!!! Sånne mannfolk får klare seg selv........
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jepp! skulle så gjerne ha vært der å hjulpet henne på ett vis,men jeg bor i Buskerud og hun i Trøndelag så det blir litt vanskelig,men vi har snakket mye på telefonen da.
twoboys & a girl Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Så godt hun kom seg vekk. Han minte meg mye om faren til min første. Grøss, godt å bli kvitt de:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå