mine små alver... Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Dere som har to barn eller mer...Hvilken fødsel synes der var den værste? Første eller andre gang???
HulaHula Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Første fødselen syns æ va veldig grei, hadde jo ikke nåkka å sammenligne me, smerten hadde æ jo aldri kjent.. Rien va værst me andre mann.. Blei så intens..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Føler dei er vanskelig å sammenlikne dei egentlig første var kanskje den beste... da gjekk ting rolig... men den siste var ganske ok da 1,5 time... 3 press rier der ho brukte to på å komme ned og ei til å komme ut.....
prøvekluten+3små Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 er egentli ikke sikker jeg..den første fødselen var nok kanskje den fineste her,da gikk det ikke fullt så fort og var ikke fullt så intenst som med nr to...merker jeg er veldig spent på denne tredje..har sånn en stygg følelse av at det kommer til å ta tid..veit ikke hvorfor..er ingneting som tilsier at det skal det..gikk unna på hhv fire og to timer med de to første..
Lunagirl Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Første va verst for meg! Uten tvil. Klarte ikke å stoppe å spy.. *uff* Andre va helt grei!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 andre fødtselen var helt jævlig... dette var fordi han ikke hadde festet seg ordentlig så han lå og vridde og snude på seg under riene... håper denne fødtselen blir litt lettere.=)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 hm..jeg tør ikke å klage for jeg har hatt kjempe greie fødsler på alle 5..d har gått fort å jeg har ikke ligget lenge før di har kommet men,nå venter jeg nr 6 så jeg er spennt på denne fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå