Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har fått to små, litt harde kuler ved siden av den ene kjønnsleppen. Ser ut som store kviser, hvite, som om de var fylt med puss, men det er de ikke. Ikke mulig å klemme noe ut av dem. Har aldri hatt noe slikt før, men kanskje dere vet? Er i uke 37.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 har hatt en slik selv som jeg fikk rundt uke 33- og den er der enda. er så kalte kjertler som jeg regner med kommer av hormonene. ikke noe farlig, selvom de ikke akkurat er noe sexy;)
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Er nok hormoner ja. Eg kjenner eg er hoven i hele underlivet, og dei ytre kjønnsleppene er store. Ser så fælt ut, men er normalt. Underlivet blir blodfult mot slutten, pga press frå fosteret. Dette vil alt gå tilbake til normalt etter svangerskapet.
Krokka og prinsessa Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jepp, har også ett par slike. Har hørt det går over av seg selv etter graviditten, da de kommer av hormoner.... Har også liknende greier på ene brystvorten. Også det er hormoner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå