Gå til innhold

UTROLIG TAKKNEMLIG OG GLAD NÅ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare fortelle en liten gledes historie. Når jeg ser tilbake på livet mitt, har det ikke vært mye positivt. Har vært rusmisbruker i ti år. Og hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle få orden på livet mitt. Men nå sitter jeg her, da. I min egen leilighet, med en liten spire på 14 uker i magen. Har fast jobb og er blitt utdannet hjelpepleier. Vært nykter snart i tre år. Jeg er såå utrolig stolt av meg selv og alle rundt meg er også stolt av meg. At jeg skal få min egen lille baby er nesten ikke til og tro. Men jeg har virkelig fortjent det. Har jobbet for og komme dit jeg er i dag. Ønsker dere alle sammen en strålende helg og lykke til med babyene deres:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Dette fortjener du!! Alle beste ønsker for deg og den lille!! Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Du er vel beviset på at man kan gjøre noen dårlige valg i livet, men fremtiden er ikke risset i sten for det! :-)

Takk for at du delte historien din med oss for at du gjorde min dag litt bedre bare pga av at du har en så bra dag. Sitter å smiler nå :-)

Lykke til videre, både med hjem, jobb og baby :-)

Skrevet

Tusen takk for tilbake mld. Blir helt rørt jeg nå. Mye hormoner i kroppen om dagen:)

Skrevet

så flott at det har ordnet seg så bra for deg! Skjønner at dette er en heldig og etterlengtet baby som kommer til å få et godt liv med masse kjærlighet og omsorg :-)

Sånne solskinnshisorier er så fine å høre! Masse lykke til

Skrevet

Gratulerer! med alt... så utrolig sterk du må være! og god belønning får du jo også!

lykke til i livet og ikke minst med den lille!

Skrevet

Utrolig flink har du vært, veldig fortjent den lille spiren og hele livsituasjonen din nå.

Jeg er også 14 uker, så vi har nok nære terminer. Min er 2.mars

Masse masse lykke til videre i svangerskapet, og om ca et halv år må du ha lykke til med fødsel og morsrollen;-)

Skrevet

Disse tilbake mld fra dere betyr utrolig mye for meg. Livet er virkelig godt og værdt og leve nå... På en måte så er jeg utrolig priviligert også. Får ekstra oppfølging av jm. Har vært der tre ganger i uke for og ta urin prøver. Må bevise at jeg er nykter, og da får jeg lytte til babyen min hver gang:)

Skrevet

GRATTIS så utrolig mye!!! Vær stolt av deg selv hver dag!!! Du er en inspirasjon for mange, garantert!!

Skrevet

Gratulerer så mange ganger. Og du er virkelig en sterk person som har klart alt dette:-)

Å lese ett sånt innlegg gjør en glad:-)

Lykke til, og den nye verdensborger som kommer til, har grunn til å være stolt og lykkelig over og ha en så sterk mor som du kommer til og bli.

Lykke til i svangerskapet og livet.

Skrevet

heisann,vil starte med å si gratulerer med babyen i magen også vil jeg si at du er kjempe flink å at du har kommet langt i livet allerede...respekterer deg virkelig for at du har kommet så langt å at du har en utdanning å alt og du fortjener d virkelig:) babyen din kommer til å være stolt av å ha deg som mamma..du blir nok en super duper mamma:) ønsker deg masse lykke til å kos deg med den voksende babyen i magen...stor klem til deg:)

Skrevet

Så flott at du har fått orden på livet ditt:)

Masse lykke til videre:)

Skrevet

Så flink du er :-) Det du forteller om her står det resepekt av.

Gratulerer så mye med spiren din. Ønsker dere alle lykke fremover :-)

Klem fra

Skrevet

du har virkelig noe og være stolt av,

å komme seg opp av dype daler er ikke lett,

du har bevist at det går.

gratulerer med hjem og som "hjem" for babyen i magen din:)

god jobbing skal belønnes.

lykke til videre.

Skrevet

Så koselig! Du fortjener virkelig ros!! Du har vært kjempeflink og utrolig sterk!!!

Jeg ble virkelig glad på dine vegne! Alle fortjener å ha det bra i livet!

Gratulerer med egen leilighet, jobb og ikke minst utdannelse. Som hjelpepleier har du mange jobbmuligheter fremover. Du kommer alltid til å ha jobb:)

Dette var stas å lese:) :)

Ha en god helg!

Skrevet

Du skal være stolt av deg selv, det er jammen sant :) Gratulerer med spiren din. Gratulerer med det nye livet ditt og lykke til videre med det! :)

Skrevet

At jeg skulle få såååå mange svar på innlegget mitt hadde jeg ikke trodd. Men det er utrolig koselig og se at det faktisk er mennesker der ute som bryr seg:)

Lykke til alle sammen. Kos dere med magene deres.

Skrevet

Ønsker deg og en stårlende helg videre- og lykke til i svangerskapet. Det er en sterk historie du fortelle, vær stolt hver dag over alt du har oppnådd. Du er sterk og vil være et godt forbilde for din lille i årene som kommer!

Skrevet

Gratulere med snart 3 år nykter, utdannelse, fast jobb og spire!!!!! Kjempebra! Du har all grunn til å være stolt av deg selv for å jobbet så hardt med livet ditt!! Lykke til videre i svangerskapet, og livet:):):)

Stor lykkeklem fra

Skrevet

Grattis nyt det...det har du fortjent nå....

jeg tenker også sånn om dagen livet er ikke så verst he he....

Jeg har vært gjennom en del sykdom og nå siste depresjon og måtte selge salongen min osv......siste året har vært et helvete akkurat nå ser det faktisk litt lysere ut...deilig nyter det...

Skrevet

Hei! Jeg har vært igjennom det du har vært igjennom, bare for litt lenger siden, jeg har vært rusfri i 11 år nå :)

Vet det må har vært tøft både for deg selv og pga av den lille tiltroen en ofte får utenifra. Men bare gled deg! livet blir baare bedre og bedre! nå er det så lenge siden at jeg er ikke lenger; meg som var rusmissbruker, men nå er rusfri. Jeg er bare MEG. Ei helt vanlig jente, med et helt vanlig hus og en helt vanlig mann og helt vanlige barn :)

masse klemmer og lykke til videre!

jeg deler virkelig den takknemligheten du har ovenfor livet. Det er det eneste virkelig positive en kan ta med seg ut av det livet! "vanlige" mennesker har sjelden den gleden, så ta vare på den!

Skrevet

Måtte bare svare på dette innlegget jeg også..ble så utrolig glad når jeg leste det..er så godt å høre sånne historier..ønsker deg lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...