Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 har hatt 3 saèr på rad.siste for ei mnd siden. vi begynner å prøve igjen når mensen har dratt sin vei. Når blir jeg gravid igjen,å kommer det til å gå bra denne gang? jeg er født: 311280 barnefar:300574 takker på forhånd for svar:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2007 *dytter*
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 først vil jeg bare si at jeg er veldig ny på dette...så jeg kan ikke garantere at det stemmer... jeg får opp ny graviditet i mars...tror kroppen din trenger litt hvile nå, det tar på for kroppen å gå igjennom aborter....føler at alt kommer til å gå bra neste gang... (vet d føles lenge til mars, men den som venter på noe godt........) Ønsker dere masse lykke til.. husk å ta vare på hverandre og ikke stresse med å bli gravide igjen nå....
glad_jenta Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 takker for svar. håper jo selvsagt jeg blir gravid før mars da. skal prøve å ikke stresse,men er ikke så enkelt,vil så gjerne ha en hjerteknuser til snart som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå