Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hærregud...går det an å være så nysgjerrig!?! Hvorfor skal du bry deg om at hun gifta seg ung og så fort etter forlovelsen??? Du virker som en gammal kjærring som skal baksnakke alt og alle...skam deg!
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 haha, riga, så latterlig du er!! er det kommet inn en ny og fersk levering av graviditesthormoner til deg idag? (huske du, friends, ross&rachel?) syns d e kult at folk gifte seg unge, kun fordi folk har en del fordomma mot det..! eg å min kjære møttes, og 10 mnd etter, så gifta vi oss. var ikke det og litt travelt da? så var vi gift i 4 år, så kom lille mini til oss å ja, eg e gammal, eg e kjærring eg baksnakke IKKE - men ja, eg bryr meg om alt for mye her i verden som eg ikke burde stikke nesa min oppi... huff, d har du rett i... men, U&M - har du bilda å vise, eller e d hemmelig? (elske bryllup!!)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Så bra at du innrømmer at du hele tida skal stikke nesa di oppi ting...er så lei det! Men innser du at du er sånn så kan du jo bare slutte med det, så slipper vi andre å lide. Ikke bare skal du vite når hun gifta seg, men nå skal du jammen meg ha bilder også!!! Det at du og din kjære gifta dere kun 10 mnd etter at dere møttes forteller jo mye om deg!o.O Og hva har min graviditet med dette å gjøre? Skal ikke jeg få lov til å uttrykke meg ovenfor deg uten at du skal klage på mine hormoner? Det er jo du som er helt dust her! Og nei, jeg husker ikke dette fra Friends...jeg er ikke så opphengt i TV,- jeg har et liv nemlig!
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 neeei.. kansje det at når man er hormonell har man en tendens å bli litt bitch.. !!! jada, eg skal fortsette å stikke nesa min inn i saker å ting - love deg det... sånn at du har litt å klage på da..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Men hva er din unnskyldning for å være så bitch, da? Og du kan vel ikke unngå å stikke nesa di i saker og ting så svær den er!
Dronningen! Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 I alleste dager - noen som har stått opp med feil bein i dag?
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2007 eg må vel være naturlig bitch eg, da. med verdens nydeligste lille nese, som er helt symmetrisk til resten av mitt ansikt! :) nei riga, gå å legg deg vennen, å stå opp med den andre foten først da, heller. eller så kan du jo si ka det egentlig er som virkelig plager deg.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Hihi...det var litt gøy å være litt bitchy på kødd! Interessant å oppdage at folk faktisk går innpå en tråd merket Ultemecia&Mikrovampyren! Jeg stod faktisk opp med begge føttene samtidig bare så det er sagt!
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2007 hehe, ingen problem vennen. ja, merkelig det da.. å du er jo en av dem!! fint å være her da for deg, håpe du fikk blown out some steam!! å U&M - har du bilda fra bryllup å vise? som sagt, eg elske bryllup, å er så flink å blande meg i andre sine saka, så derfor spør eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå