Lui Lui Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hvor fikk du tak i grind til vedovn? Vi må skaffe oss det før vedfyringa begynner, men jeg har liksom ikke peiling på hvor jeg kan få tak i det...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg er ikke BigHorn men har grind til vedovn fra babydan alikevel ;-) Den kjøpte vi i en babyustyrsbutikk på Buskerud Storsenter utenfor Drammen. Den finnes i 2 versjoner, 3 delt eller 5 delt avhengiv av hvor stor du trenger. 3 delt kostet 1000kr og 5 delt 1350kroner. Den blir ikke varm. Ellers så tror jeg de har de i forettninger som selger vedovner osv..
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Dytter litt for deg ! - Jeg åpnet nemlig denne for at jeg ble sulten (Big Horn) slafs..... jeg vil ha biff )
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hehe. var forsåvidt derfor jeg åpnet den også :-) Maisen der er bare NAM, biffen også men maisen...
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 He he, jeg åpnet fordi jeg lurte på om de hadde fått seg noe ny og god mat der nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå