Gå til innhold

Flere som har unger som bruker både smokk og tott?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har brukt smokk siden hun var 3 uker gammel. Er nå 16 uker og har begynt å bruke totten i tillegg. Hehe, komisk å se den lille fingeren. Men tenker på at det blir nok værre å få henne til å slutte på totten med årene enn smokken da. Spent på å se om det er noe hun bare gjør nå eller om det vil vare.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn har brukt smokk siden han kom hjem fra sykehuset. Totten startet han såvidt med i sommer. Men han totter bare litt innimellom på dagtid... når han skal sove er det smokk som gjelder..

Skrevet

Boppen har brukt smokk i kanskje fire uker, men forrige helg fant hun jammen totten sin også, til sin mors store fortvilelse.

Hun er jo så søt med den bittelille tommelen i munnen, og den er jo unektelig praktisk siden hun finner den når hun mister smokken om natta.

Jeg hadde nå en gang håpet at hun ikke skulle bli tommelsutter da, ettersom jeg hadde litt trøbbel med avvenningen selv og siden jeg måtte ha tannregulering i altfor mange år...

Skrevet

Min sønn på 3 mnd bruker også totten og smokk. Lurer på om det med totten er arvelig siden jeg selv,eldstemann og ett søsken brukte totten.. hehe Men ja,er veldig praktisk nå at de finner totten og at vi ikke må opp hele natten om de mister smokken... hehe

Skrevet

Min bruker tott og smokk. Prøver noen ganger å bruke begge samtidig.... Men når hun skal sove vil hun helst ha smokken. Eller er det vi som legger opp til det. Er jo litt mer praktisk med totten siden den ikke faller ned og alltid er for hånden....Men ikke så praktisk når de skal vennes av med det. Nevøen min totta til han var 11 tror jeg det var. Men det er jo ikke så mye å gjøre med at babyen totter går jeg ut fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...