Gå til innhold

Salver mot hemmoroider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en skikkelig standhaftig rakker jeg ikke blir kvitt. Den er ikke vond, men fryktelig irriterende..

Jeg har prøvd med kremen Alcos-anal uten at det har hjulpet. Har nå gått til innkjøp av Scheriproct, for å se om en annen krem kan hjelpe bedre. Jeg konfererte med de på apoteket som slo opp i systemene sine og sa at jeg kunne bruke Scheriproct når jeg var gravid- med unntak av de første tre månedene (en uke igjen til termin, så det burde gå bra :) Men, i pakningsvedlegget står det: "Skal ikke brukes de 3 første mnd av graviditet. Det er sannsynlig at fosteret kan påvirkes. Rådfør deg derfor med lege før bruk av Scheriproct dersom du er gravid."

Noen som har brukt denne kremen og vet om det er ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min ga meg klarsignal om å bruke den iallefall. Og forstn så står den der setningen på nesten all medisin, blir mange tlf til lege da ja :P

God bedring med rakkern, og ha tålmodighet med den salven. Kan ta litt tid, men funker tilslutt =)

Skrevet

Brukte Sheriproct salve pluss Sheriproct stikkpiller, og smerten gikk bort etter en dag. Hemoroide var der et par dager til, men jeg kjente hvert fall ikke noen til den. Så den er kjapp.

Skrevet

Takk for svar. Da tester jeg Sheriproct med en gang.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...