LapScouse Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Vi skal gifte oss i 2009, og jeg ser på kjoler på eBay. Har funnet den nyyyyyyydeligste kjolen, til Buy it now-pris :60kr. Den blir skreddersydd etter mål og shippet fra Kina. Sendingen er ca 1000kr, men hva er nå det for Kjolen med stor k..!? Det er sendingsforsikring etc. i tilfelle den skulle gå tapt underveis. Just to let you know grrrrls
Hjertefamilien Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Har selv handlet kjole fra ebay, for å bruke i en utstilling en gang. Betalte 750 kr inkl frakten. Var nyyyydelig! Kjøpte også kinaprodusert kjole nå, via Torunns Drømmekjoler, betalte litt ekstra for at det gikk via henne da, men til 3400 kr syns jeg det var okei :-) Handlet også en nyyydelig jakke nå i høst via ebay, produsert i kina, etter mine mål, til nette sum av 1 dollar... hehe. Inkl frakt kom den på 120 kr.
LapScouse Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Så coolt å høre at det gikk bra. Tror folk (inkl. meg) er litt skeptisk til om det man kjøper faktisk når fram etc. Men det er jo helt genialt. Brudekjolen til 1000kr liksom! *danser på bordet* http://cgi.ebay.co.uk/Brand-New-2007-Design-Sexy-Wedding-Dresses-Gowns-Bride_W0QQitemZ270088969876QQihZ017QQcategoryZ46512QQcmdZViewItem#ebayphotohosting - er kjolen jeg sikler på. Er den ikke nydelig?! *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå