Gå til innhold

Bekymret for vekten til jenten min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide datteren min på 2,3 år i dag å hun veide bare 10kg!!!! Så på helsekortet å siste gang vi var der var for akkurat 1 år siden å da veide hun 9300g. Har hun ikke lagt ekstremt lite på seg? Er i en periode nå hvor en ganske mat lei å spiser lite uansett hva vi gir henne (bortsett fra egg da for det sluker hun).

Hun ser ikke så veldig tynn ut heller. Er lang og slank! Hva veier/veide deres jenter på den alderen. Skal på 2 års kontroll med henne om 5 dager da!

Ble litt paff for jeg synes hun er sååååå mye tyngre enn søstern henner på 11 mnd som veier snart 9kg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med dette på egne barn for gutta mine er store, men datteren til ei venninne veide 10 kg på 2 års kontrollen og det er ei sunn og frisk jente........

Begge foreldrene er små så det henger jo mye sammen med det selvfølgelig.....

Skrevet

Jeg er liten og slank og samboer er veeeldig lang og slank så kanskje det bare er det da for hun ser ikke sykelig tynn ut.

Skrevet

Sønnen min veide ca. 10,8 kg på to års kontrollen. Han har alltid fulgt sin egen kurv når det gjelder vekten og høyden. Han var en kjempe liten baby.

Skrevet

gutten min på 2 veier nå av det samme han også.. han er lang og slank.. ser fin ut:)

mens storebroren veide nesten 12kg når han var 1,5 .. så dette er så forskjellig! så lenge de spiser og er friske så er det ingenting å bekymre seg for.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! Ble ganske lettet nå! Er som sagt inne i en periode der hun ikke spiser så mye, men hun strutter av energi å er glad å frisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...