HufseTufsa:) Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 jeg tror jeg har vært verdens heldigste....hun er 65 år. sprek som bare det.... skulle jeg gjette... 50??? hun lever og ånder for barna... 3000 for full plass eller 150 kr DØGNET...hun kan ha han både dag, ettermiddag natt og HELG.. å siden vi begge er skift og turnus arbeidere kunne vi ikke vært mere heldig altså. Døgnprisen vil si om vi skal pånattevakt: levere han der på kvelden i 7 tiden når det er legge tid og henter han dagen etter når vi er ferdig sovet... kun 150 kr, eller ikke noe ekstra hvis jeg har full plass.. 'kan vel trygt si at hun gjør det ikke for pengene. jeg skal ha med bleier og middags glass, resten holder hun som grøt, yoghurt frukt og brød....og drikke hun har vært dag mamma i 6 år- så snill må hun være:) i tillegg så kjenner ei venninne av meg henne. så dette blir nok bra for minsten skal du se:) å store bror kunne også bare komme etter skolen hvis det var behov for det_ GRATIS:) han blir 1 år om 8 dager, så håper jeg gir gutten min en trygg opplevelse nå når mamma skal ut i arb livet igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå