Sara Rompompei Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har gitt det på brødskiva et par dager nå. han liker det godt, men jeg ser han har fått roser på det ene kinnet. Tenker at det kanskje kan være brunosten.... Kutter den ut nå for å se om det går tilbake igjen. Han er forkjøla også, så det kan jo være noe der og. Synes det var så deilig med et pålegg som ikke var så klissete.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Den klumper seg i munnen - gir selv aldri det til så små barn.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg syntes det høres litt sterkt ut, men vet ikke altså. Men nå syntes jeg at brunost er sterkt selv da... Får han tenner? Min får alltid en rød flekk i ett av kinnene når det kommer en ny tann, aner ikke hvorfor..
Sara Rompompei Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Tennene har jeg ikke tenkt på en gang... Han har akkurat fått de to fortennene oppe.... Kanskje det er årsaken til den røde flekken... Men uansett så legger jeg vekk brunosten for en stund ja. Får gå tilbake til de klissete greiene igjen )
EnUndreneMor Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 du får sånn litago brunost som er for barn:)
Sara Rompompei Skrevet 1. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2007 Ja, vi har prøvd den her i huset før. Men den vil faktisk ikke ungene mine ha. Liker ikke .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå